woensdag 23 november 2016

Update: Ik ga bloggen in het Engels

Hallo allemaal! Even een korte update over deze blog. Zoals je kunt zien post ik de laatste tijd erg weinig artikelen. En hoewel ik denk dat dat ook komt door mijn drukke schema, voel ik me de laatste tijd ook steeds minder gemotiveerd om artikelen in het Nederlands te schrijven. Ik denk dat dat deels komt omdat zo'n groot deel van de beauty-community (ook al een Engels woord, haha) Engelstalig is; maar aangezien mijn opleiding nu ook helemaal in het Engels is wordt het voor mij steeds natuurlijker om in het Engels te spreken en schrijven. Bij het schrijven in het Nederlands schieten mij vooral veel Engelse woorden te binnen en loop ik soms een beetje vast. Hopelijk gaat het schrijven van de artikelen minder moeizaam als ze in het Engels zijn ;).
En wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is: door te bloggen in het Engels hoop ik een wat groter publiek aan te spreken. Ik heb deze zomer veel Koreaanse make-up producten gekocht, en vind daar maar weinig reviews van die niet in het Koreaans zijn. Ik ben nu bezig met alle producten reviewen, en door daar in het Engels over te schrijven hoop ik zoveel mogelijk mensen te helpen bij het kiezen van K-beauty producten.
Mijn eerste Engelse artikel komt aanstaande zaterdag online; het leek me handig om eerst even een bericht te plaatsen om verwarring te voorkomen ;)

Tot zaterdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten