zaterdag 20 augustus 2016

FOTD: Cool Colors

HELLO THERE! Na een hele lange tijd weggeweest te zijn heb ik eindelijk weer tijd om te bloggen. Tot eind juni was ik druk bezig met mijn scriptie schrijven en en afstuderen. Gelukkig is alles goed gegaan en kan ik in oktober mijn bachelordiploma ophalen, yay! Na het inleveren van mijn scriptie ben ik vrijwel direct op vakantie gegaan, onder andere naar Seoul, de hoofdstad van Zuid-Korea. Natuurlijk heb ik daar ook make-up geshopt, en daar komt binnenkort nog een haul van. Vandaag zie je er ook een paar in actie in deze FOTD, waar ik besloot om voor de verandering eens blauw en roze/paars samen te gebruiken. 


Voor de ooglook gebruikte ik twee palettes, namelijk het Cargo Shanghai Nights palette en het Freedom Makeup House of Glamdolls Fairy Doll palette (wat een naam...). De paarsroze kleur op het ooglidig is Bar Rouge uit het Shanghai Nights palette. In de binnenste ooghoek gebruikte ik Lychee, en in de buitenste ooghoek en het buitenste gedeelte van de crease Skyline. De neonroze kleur onder het oog en de lichtblauwe kleur in het binnenste gedeelte van de crease zijn Petal en Cloud uit het Fairy Doll palette. Ik was vooral erg verrast door de lichtblauwe kleur, op swatches zag 'ie er veel minder intens uit dan hier op het oog! 

Wat ik verder heb gebruikt:
- Pony Effect Everlasting Cushion foundation Natural Ivory*
- Clio Kill Cover Pro Artist Liquid Concealer 2-BP
- Rimmel Stay Matte compact powder Peach Glow
- Too Cool For School Art Class By Rodin Contour Compact
- Essence Pure Nude Highlighter*
- Too Faced Shadow Insurance*
- Cargo Shanghai Nights palette*
- Freedom Makeup London House of Glamdolls Fairy Doll palette*
- L'Oréal Gel Liner Intenza
- Bourjois Smoky Eye Pencil Ultra Black
- Missha Rolly Curl Vivid Curl mascara
- Catrice Contourious LE brow shaper C02 PrecEYES Brown*
- Essence Brow Gel*

6 opmerkingen:

  1. OH HI pretty lady!! Wat een supergave look! Dat blauwe maakt het heel glowy (gebrek aan toepasselijker woord). Leuk dat je terug bent! :D Ben benieuwd naar de haul ;D En gefeliciteerd met het voor zover voorspoedig lopend afstudeerproces!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hiii, dankjewel! Ik vind die blauwe kleur ook zo apart, lijkt bijna glowy idd!

      Verwijderen
  2. Hele mooie look! En wat tof trouwens dat je naar Korea bent geweest, ben benieuwd wat je daar hebt geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En de haul is net online trouwens :)

      Verwijderen
  3. Zo vet dat je naar Zuid-Korea geweest ben! Make-up shoppen daar is denk ik heel leuk, was in Japan ook zo! en je make-up look is mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, Japan lijkt me ook heel vet! Helaas werd dat een beetje duur haha. En dankjewel :D

      Verwijderen