donderdag 26 mei 2016

FOTD: Yellow Rainbow

Op eBay bestelde ik laatst een shitload aan glitters met allemaal mooie kleurtjes en effecten. Waaronder ook deze, een gele kleur met een 'rainbow' effect. Ik maakte er een simpele glitterlook mee!

Ik heb de look gemaakt toen ik thuis bij mijn ouders was, en ik besloot een palette te gebruiken wat ik al een tijd niet meer gebruikt had, namelijk het Iconic Dreams palette van Makeup Revolution. Uiteindelijk heb ik alleen de donkerste en lichtste kleur uit het palette gebruikt, maar hey, ik heb het in ieder geval geprobeerd. Als gele basis gebruikte ik een superoud potlood van Hema, wat ik daarna maar meteen weggegooid heb omdat hij belabberd werkte.



Ik besloot ook de Cream Contour kit van Freedom Makeup te gebruiken die ik in Engeland had gekocht. In het begin vond ik hem echt verschrikkelijk, maar nu kan ik er steeds beter mee overweg!

Wat ik allemaal gebruikt heb:
- Bourjois Healthy Mix Foundation 51 Vanille Clair
- Catrice Velvet Finish concealer 030*
- MeMeMe Flawless Finish Loose Powder Transparent*
- Freedom Makeup Brow kit Light/Medium*
- Essence wenkbrauwgel*
- Urban Decay Primer Potion Eden*
- Makeup Revolution Iconic Dreams Redemption palette*
- eBay rainbow yellow glitter (koop hier) (dierproefvrijstatus heb ik gevraagd aan de verkoper, maar wacht nog op antwoord)
- Hema Chalky Eyeshader geel*
- Essence longlasting groen oogpotlood (nummer eraf gesleten)*
- Essence Dip Eyeliner waterproof*
- NYC Show Time Smokin' Hot mascara
- Freedom Makeup Strobe Cream Contour Kit*
- NYX Butter Gloss Crème Brûlée*

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij


3 opmerkingen:

  1. LOVEE IT. Ik heb een beetje een ding voor dit soort gele/chartreuse (jaja, kleurkennis) kleuren, al ben ik bang dat het extreem vloekt met mijn haar. Bij jou staat het echt supergaaf! Zonder borderline dragqueen te zijn (al is dat ook niet zo gek ;) ) Ik vind de contourkit een heel mooi resultaat geven ondanks zijn moeilijke werkwijze! Enne, volgens mij kan je erg lang wachten op antwoord van de eBay persoon, in elk geval in mijn ervaring. Vaak mailen ze gewoon keihard niet terug, en geen nieuws is vaak slecht nieuws. Alsnog kudos dat je achter de status bent aangegaan :D Oh en een comment zou een comment niet zijn als ik je niet zou becomplimenteren over je hemelse eyeliner <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. AAh dankjewel! En ik vind de contourkit inderdaad een mooi effect geven, zeker op foto's! En ik was helemaal vergeten na te denken over de status toen ik die glitters bestelde, stom! Maargoed, volgende keer beter nadenken, haha. En ik kende de kleur chartreuse nog niet (of nouja, de naam dan), you learn every day ;)

      Verwijderen
  2. Wat een toffe look zeg! Ik durf zelf niet zo snel geel te dragen, maar het staat jou echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen