zaterdag 30 april 2016

FOTD: Nog een keer Chocolate Bar!

Damn jongens, mijn laatste post was alweer een tijdje geleden. Ik heb de laatste maanden maar nauwelijks inspiratie voor blogposts of make-up looks gehad. En als ik eens wel een leuk idee had, kon ik het niet uitwerken omdat het te vroeg donker werd en ik geen foto's kon maken. Maar er komen binnenkort weer nieuwe posts aan, aangezien het nu wat later donker wordt! Deze FOTD is nog van vorige zomer, tot mijn schrik zag ik dat ik deze nog niet gepost had, terwijl het één van mijn favo looks is.



Voor deze ooglook heb ik het Too Faced Chocolate Bar palette gebruikt, een palette dat veelzijder bleek dan ik in eerste instantie had verwacht! De paarse kleur is Candied Violet; deze kleur zit onder een witte basis, omdat hij op zichzelf niet geweldig gepigmenteerd is. Gelukkig kan een stevige basis heel veel goedmaken. In de crease zit een mix van Salted Caramel en Milk Chocolate, met in de buitenste ooghoek een klein beetje Triple Fudge. In de binnenste ooghoek gebruikte ik Champagne Truffle.

Full face: throwback naar het korte haar! En naar de oorbellen, want die ben ik nu alweer kwijt.

Wat ik verder draag:
- Yves Rocher Youthful Glow Foundation 000 Beige
- Bourjois Healthy Mix concealer 51
- MeMeMe Flawless Loose Powder*
- Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow*
- Catrice Eyebrow Kit*
- Essence Brow Gel*
- Urban Decay Primer Potion original*
- Too Faced Chocolate Bar*
- L'Oréal Gel Intenza eyeliner
- Bourjois Smoky effect oogpotlood Ultra Black
- NYC Show Time Smokin' Hot mascara
- L'Oréal Color Riche lipstick 630 Beige à nu

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij


2 opmerkingen:

  1. Yay you're back! :D Supergave ooglook. Die kleuren zie je niet vaak gecombineerd. Ik blijf een zwak houden voor een warme crease, het is zo flatterend! And eyeliner so sharp you could cut a bish ;D Prachtige wimpers heb je ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, ik wil zo graag weer bloggen nu, alleen nog de tijd vinden :O. En yes, warme oogschaduwkleuren daar ben ik nu sowieso heel erg van, net als de rest van de wereld I guess ;). En dankjewel, hehe :D

      Verwijderen