maandag 8 februari 2016

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick DC32

Oké, deze review laat al zó lang op zich wachten, maar het komt er steeds niet van. Nu is het eindelijk tijd, en hopelijk is dit product nog te koop, haha. Vandaag een lipstick met de beste combinatie naar mijn mening: paars én glitter!


Dit is een Deluxe Cashmere Lipstick Stylo van Flormar, in de kleur met de pakkende naam DC32. Gelukkig wordt die saaie naam goedgemaakt door de geweldige kleur. Het is een paarse/berry kleur met geweldige roze en blauwe glittertjes erin! Toen ik deze lipstick zag in de winkel werd ik helemaal gek, de kleur is zó leuk en glitterig onder kunstlicht.

De swatch ziet er niet zo overtuigend uit, de kleur lijkt een beetje sheer. Dat heb je natuurlijk wel met zoveel glitter, dan is er minder 'ruimte' voor pigment. Ook voelt de lipstick nogal stroef en droog aan. En opnieuw is dat een gevolg van de glitters; als je je lipstick volpropt met glitter zal hij minder romig zijn.

Full-face swatches! En kijk naar die sassy oorbellen die nog half rondzwiepen, haha. De kleur was moeilijk op de foto vast te leggen, maar komt op de foto rechts onderin het beste tot zijn recht. Aanbrengen gaat niet supergemakkelijk doordat de formule zoveel glitters bevat. Maar, na een korte struggle heb je toch een mooi resultaat! Ik vind de kleur ontzettend vet zo met die glitters. Wel krijg je de lipstick niet zo strak op je lippen zoals je kunt zien, dus een paarse lipliner is misschien wel handig om de randjes goed strak te maken.
De lipstick voelt niet zo hydraterend aan, opnieuw doordat er zoveel glitters in zitten. Echter is het niet zo erg als bij matte lipsticks, dus hey, opzich geen man overboord. De lipstick blijft redelijk lang zitten, zo'n 3 uur. De glitters zelf blijven nog véél langer zitten, en je moet goed je best doen met een nat doekje om ze weg te halen, of je hebt glitters overal. Dat is dus wel een minpuntje, dit lijkt me geen lipstick om mee uit te gaan en thuis mee in slaap te vallen, want dan ga je de glitters nog maanden zien.

Een lipstick met een supervette kleur en ook nog eens een niet te hoog prijskaartje; what's not to love? Met de glitters moet je wel even oppassen, je wilt ze niet overal hebben. Afgezien van dat zou ik zeggen: kopen (als 'ie nog verkrijgbaar is..)!

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo kost €6,95 en is te koop in Flormar winkels.

Flormar is dierproefvrij

4 opmerkingen:

  1. Duochrome lipsticks! Aaaaw yeah. Normaal ben ik niet echt van de glitter op lippen (het lijkt me te oncomfortable voor woorden!) maar deze is supergaaf! Jammer inderdaad dat hij niet compleet dekkend is, maar begrijpelijk. Lol @ de sassy oorbellen. Ik ken het gevoel dat ze na één beweging nog 5 minuten vrolijk door zwiepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleur wel heel gaaf met die glitters erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! En vind dat hij heel mooi uitkomt op je lippen. Jammer dat het niet echt bij me staat. Paars is niet echt men ding.

    BeantwoordenVerwijderen