woensdag 13 januari 2016

Quick Review: L'Oréal Color Riche lipstick 144

Jongens, ik leef nog! De laatste maanden heb ik mijn blog echt een beetje verwaarloosd, en dat komt vooral omdat ik zo verschrikkelijk veel werk te doen had (en heb..) voor de uni. Ik heb zoveel leuke producten om te reviewen, maar de tijd om dat te doen is er gewoonweg niet op het moment :(. Gelukkig had ik nog wat foto's op stal staan, zodat ik nog íets heb terwijl ik mijn achterstand probeer in te halen. Binnenkort heb ik gelukkig weer wat meer tijd dus dan kan ik eindelijk die bult producten reviewen :D. Maar voor vandaag een review van een lipstick in een kleur die ik eigenlijk nooit draag: roze!


Dit is een kleur genaamd Ouhlala, één van L'Oréals' nieuwe matte kleuren (of nouja, redelijk nieuw dan). Het is een felle roze kleur, aan zo'n kleurtje was ik wel toe in mijn collectie, aangezien ik maar 1 of 2 andere felroze lipsticks heb. Het is de kleur die ik ongeveer het minst draag. 

De kleur is felroze, maar geen fuchsia. Het neigt meer naar magenta. 

Full face vind ik hem er heel leuk uitzien! Het is een vrij aanwezige roze kleur, maar niet te overheersend. Toch vind ik dit soort kleuren me niet echt staan, ik vind mezelf er te meisje-meisje uitzien dan, haha. Zou ik zo'n kleur dragen, dan knal ik er wel een donkere ooglook bij om het te balanceren. 
De formule van deze lipstick is hetzelfde als die van de andere matte lipsticks van L'Oréal die ik een paar maanden geleden reviewde; heel fijn. Die review vind je hier!

De Color Riche lipsticks kosten €14.99 per stuk en zijn te koop bij de meeste drogisterijen. 

L'Oréal is niet dierproefvrij

2 opmerkingen:

  1. Ik deel je mening: roze lipstick vind ik (vooral bij mezelf) echt helemaal niks. Toch kan ik vanuit de oogpunt zeker zien dat hij heel goed staat bij je huids- en haarkleur! Yep, als het dan toch roze wordt, is dit zeker de kleur voor jou. :) Bummer dat ze op dieren testen, want ben erg benieuwd naar de formule! Hè, toch wel jammer, die principes. ;) Ben benieuwd naar je andere reviews & succes met je lintwormenopdracht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh, bedankt voor je reactie en sorry dat ik zo laat reageer haha. De formule is denk ik vergelijkbaar met de matte formule van MAC, al voelt MAC misschien iets romiger en ook wat zwaarder ;).
      En ik heb trouwens een 8 gekregen voor m'n lintwormenopdracht, dus eind goed al goed zullen we maar zeggen.

      Verwijderen