zaterdag 30 januari 2016

Makeup Revolution Salvation Velvet Lacquer: Velvet Depravity

Na mijn review over twee donkere liquid lipsticks van Makeup Revolution, heb ik nu een iets lichtere kleur om jullie te laten zien. Maar, zoals regelmatig bij mij geldt: lichter betekent niet altijd subtieler.. ;)


De kleur van vandaag is Velvet Depravity, een hele toffe koele paarse kleur. Zoals bij de vorige kleuren zit ook deze kleur in een basic verpakking, die echter wel lekker stevig is. 

De liquid lipstick breng je aan met een normale lipglossapplicator. Ik moet jullie wel alvast waarschuwen: mijn camera heeft erg veel moeite met paars, dus deze kleur viel gigantisch blauw uit op de foto's. Om dat te balanceren heb ik de warmte van de foto's ongeveer 4593912 keer hoger gezet. Dus als ik er opvallend gebruind uitzie, dan weet je waarom ;).

Swatches! Links m'n eigen swatch, maar die viel alsnog iets blauwer uit. Rechts zie je de kleur hoe die in het echt is (bron). 

Ik ben niet doodmoe op deze foto, alleen zijn de kringen, die ik altijd heb, op deze foto veel duidelijker. Thanks, genetics.
De kleur is dus in het echt nog íetsje warmer. Op de linker foto komt het het beste over. De kleur zelf vind ik echt heel vet! Een koele paarse kleur had ik nog niet, veel paarse kleuren hebben toch wat warmte in zich. Dat maakt deze kleur extra bijzonder, maar ook wat minder draagbaar. Gelukkig is 'draagbaar' bij mij een vrij rekbaar begrip, dus ik ga deze kleur zeker weten overdag dragen. 
De formule van deze vloeibare lipstick is ietsje ander dan die uit de vorige review. Deze kleu accentueert velletjes niet, dus dat is een plus. Echter droogt de lipstick eigenlijk net niet helemaal op, waardoor hij wat plakkerig blijft en ook meer afgeeft. Dat neem ik maar voor lief, maar het is wel wat minder onderhoudsvriendelijk dan de meeste liquid lipsticks. Hij blijft zo'n 3 tot 4 uur mooi zitten.

Jammer dat de foto's zo blauw uitvielen, maar hopelijk hebben jullie hier toch wat aan gehad ;). Als je wilt gaan voor een lekker aparte kleur paars, dan is dit je lipstick! Ik weet niet of deze kleur verkrijgbaar is in het Makeup Revolution schap in Nederland, maar hij is natuurlijk verkrijgbaar op de site van Makeup Revolution voor 3 pond, of bijvoorbeeld in deze Nederlandse webshop!


Makeup Revolution is dierproefvrij

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen