zaterdag 28 november 2015

FOTD: Paars en Groen

Zo, hallo daar. Mijn laatste blogpost was een eeuwigheid geleden. Ik heb het op het moment superdruk met allerlei opdrachten, dus het bloggen schiet er een beetje bij in. Maarrr, een FOTD'tje kon ik er nog wel in proppen! En een lekker kleurige ook nog.



Voor deze ooglook gebruikte ik, geloof het of niet, maar 2 kleuren (en nouja, een blendingkleur, maar dat telt niet toch ;))! De kleuren komen uit het Makeup Revolution Colour Chaos palette, aka een dupe van het Urban Decay Electric palette. Ik gebruikte de paarse kleur Me Three en de groene Do it Now. De kleuren zien er multidimensionaal uit doordat ik onder mijn oogschaduw een grote wing heb gezet met zwart oogpotlood, en die vervolgens wat heb vervaagd. De kleuren die over het zwarte heen zitten komen er dan anders uit te zien! Ik heb voor de verandering eens niks onder mijn oog aangebracht, en vind dat het best verfrissend staat. In ieder geval ziet de look er een stuk draagbaarder uit!

De rest van het gezicht hield ik vrij rustig, met een-soort-van-contour (ik heb niet echt een goede contourkleur meegenomen, huilen) en een nude lip. Ik ben gek op deze look, en ga hem zeker nog wat vaker recyclen ;).

Wat ik verder draag:
- Yves Rocher Youthful Glow foundation 000 Beige
- Essence Stay All Day concealer 10 Natural Beige*
- Catrice Prime&Fine Mattifying Powder*
- Sleek Face Form fair*
- Catrice Eyebrow Set*
- Catrice wenkbrauwgel*
- Urban Decay Primer Potion original*
- Bourjois Smoky Ultra Black oogpotlood
- Makeup Revolution Salvation Palette Colour Chaos*
- Lancôme Hypnôse Drama
- Essence Longlasting Lipliner 08 Girl Next Door*
- Catrice Beautifying Lip Smoother 010 Sweet Caramel*


5 opmerkingen:

  1. 2 kleuren?! Whoah... you for real?! Ziet er supergaaf uit :) Je kan felle kleuren echt goed hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (Kom ik een week na publicatiedatum aanzetten... sorry, ik heb weken aan blogs in te halen... ;))

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Dat palette is echt een aanrader. En ik kom nóg later aanzetten met deze reactie ;)

      Verwijderen
  2. Dit is wel echt een onwijs mooie look! Ik wou dat ik dat ook kon maken, vooral die oogschaduw :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is heel makkelijk hoor, de oogschaduws zijn erg gepigmenteerd ;)

      Verwijderen