zondag 4 oktober 2015

FOTD: Chocolate Bar

Mijn Chocolate Bar palette is niet mee naar het buitenland, en nu ik deze foto's bekijk vind ik dat toch een beetje jammer. Deze FOTD maakte ik toen ik een tijdje geleden met vrienden de stad in ging.



Voor die look trok ik mijn geliefde dubbele wing weer eens uit de kast. Dit keer bracht ik ook nog wat wit aan tussen de wings, om het geheel nog meer glamorous te maken (we gingen naar een friettent, maar dat is geen excuus om er niet glamorous uit te zien, toch?). Op het ooglid bracht ik de prachtige kleur Gilded Ganache aan. De foto's laten niet zien hoe mooi deze kleur glittert! In de crease gebruikte ik een mengsel van Milk Chocolate en Salted Caramel. In de binnenste ooghoek zit een beetje Champagne Truffle.



Wat ik heb gebruikt:
- Yves Rocher Youthful Glow Foundation 000 Beige
- Maybelline Fit Me concealer 15
- MeMeMe Flawless Loose Powder Transparent*
- Anastasia Contour Kit*
- Catrice Eyebrow Kit* (ik kan dit ding echt niet meer uitstaan, het doet weinig goeds voor mijn wenkbrauwen. Maar ik heb nu eenmaal niets anders)
- Essence Wenkbrauwgel*
- Lorac oogschaduwbasis*
- Too Faced Chocolate Bar palette*
- L'Oréal Gel Liner Intenza
- iMagic Flash Palette (eBay kopie van het MUFE Flash Palette)
- Lancôme Grandiôse mascara
- Bourjois Smoky eyepencil Ultra Black
- L'Oréal Color Riche Lipstick 630 Beige à Nu (hoe kan het ook anders)

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij

2 opmerkingen:

  1. Supergaaf bedacht! Gek genoeg matcht het wit heel goed met je lidkleur (ookal past wit bij alles, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel, haha). En ik mezelf maar vertellen dat ik dat palette echt niet nodig heb, pff. Toch maar even swatchen als ik weer bij Sephora ben... Je wimpers zien er heel mooi uit hier! Waarom kan je die wenkbrauwpoeder niet uitstaan? :o

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp wat je bedoelt met het wit, het complimenteert elkaar echt heel goed! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het zo vaak zou gebruiken, ik was er aanvankelijk niet heel enthousiast over. Maar toch is het een heel veelzijdig palette. En over de wenkbrauwpoeder... hij vult mijn wenkbrauwen niet goed op, en ik vind het jammer dat ik niet een superstrakke brow kan maken. Ook verdwijnt 'ie bij mij best snel. Natuurlijke brows zijn mooi, maar ik wil ook wel eens wat anders, haha.

      Verwijderen