donderdag 3 september 2015

Makeup Revolution Lip Power

Waarschijnlijk hebben jullie het heugelijke nieuws al gehoord... Makeup Revolution komt naar Nederland! Het is vanaf nu bij een aantal Etos filialen te koop, mocht je er meer over willen weten kijk dan hier. In het Nederlandse assortiment zitten ook de Lip Powers, lipstick en lipgloss in één. Ik heb er zelf één in een knalroze kleur. Is het wat of moet je deze in het schap laten liggen?

Ik kreeg de Lip Power eens gratis bij een bestelling, en had hem nog steeds niet aangeraakt (vraag me niet waarom, make-up moet bij mij altijd even rijpen in een laatje voordat ik het durf te gebruiken :p). Toen ik hoorde dat Makeup Revolution naar Nederland kwam wist ik dat het tijd was om de review er uit te gooien.
Maargoed, laten we het niet hebben over mijn hoarding-gewoontes, over naar de lipstick/-gloss. Het product zit in een dubbelzijdige verpakking met een paar krachtige leuzen erop gedrukt (zie foto). Ik heb de kleur 'Life Is What You Make It', een knalroze kleur. De gloss is in dezelfde kleur als de lipstick, alleen dan met gouden glittertjes.
De lipstick. Hij is knalroze, ik vind het zelf een hele toffe kleur! De lipstick is niet heel goed afgewerkt, je ziet de gietrandjes aan de zijkant en hij zit vrij los in de verpakking. De lipstick ruikt zoet, maar niet naar iets wat ik kan thuisbrengen. Een beetje chemisch dus.

De lipgloss heeft naast een knalroze kleur ook gouden glittertjes. De lipgloss heeft dezelfde geur als de lipstick, maar dan nog een stuk sterker. Ik vind het zelf geen onaangename geur, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich eraan storen.


Swatches van de producten! De dekking van de lipstick ziet er nogal zielig uit, bij Lip Power had ik wel wat meer verwacht. De dekking van de lipgloss is prima in orde voor een lipgloss! Misschien als je de producten tegelijk gebruikt (wat ook een beetje de bedoeling is), dat het geheel dan wél helemaal dekkend wordt.

Hier heb ik enke de lipgloss aangebracht. Voor een lipgloss is de dekking best wel goed! Helaas zie je de glittertjes niet zo sterk terug als dat ik had gehoopt. Qua draagcomfort en -tijd is het gewoon een doorsnee lipgloss, niks op aan te merken. De geur ruik je wel nog even nadat je hem aangebracht hebt, maar na een kwartiertje ruik je hem niet meer.


En hier heb ik alleen de lipstick aangebracht. De deking is nog acceptabel, al moet je dan wel twee laagjes aanbrengen (dat heb ik ook gedaan). De finish van de lipstick is vrij matte, zoals je kunt zien. Wat bijzonder is is dat de lipstick best wel was-achtig aanvoelt. Een beetje apart, dat heb ik nog nooit gehad bij een lipstick. Daardoor brengt hij minder makkelijk aan maar blijft hij wel beter zitten.

En dan natuurlijk voor het complete effect: de lipstick en lipgloss tegelijk! De kleur is zoals op de foto rechtsboven, misschien nog wel ietsje feller. Ik vind de kleur echt heel gaaf, een felle roze, maar wel eentje die wat warmer van ondertoon is. Door de producten samen aan te brengen is het ook een volledig dekkende kleur geworden. Door de was-achtige textuur van del lipstick blijft de hele boel ook wat beter zitten, heb ik het idee. Ook zie je de gouden glittertjes wat beter. Wat mij betreft is deze combi de perfecte party-lip.

Is dit product een echte musthave? Nou, nee. Is het leuk om te hebben? Dat wel. De producten geven afzonderlijk een oké effect (voor overdag), en gecombineerd zorgen ze voor een intens glanzend resultaat (voor 's avonds). Mocht je de kleuren leuk vinden en de geur stoort je niet, dan zou ik dit product zeker even bekijken. De exacte prijs weet ik niet, maar Makeup Revolution kennende kun je je daar vast geen buil aan vallen. Eventueel kun je hem ook hier kopen!

6 opmerkingen:

  1. Oeh, ik vind het matte effect van de lipstick erg gaaf! Mooie kleur ook. Het merk trekt me eigenlijk niet heel erg, mede vanwege het goedkope gevoel (zo wat klinkt dat snobistisch zeg, haha) maar mogelijk verandert dat als het nu makkelijker te swatchen valt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap wat je bedoelt, Makeup Revolution moet je echt kopen om de inhoud, want het heeft inderdaad wel een beetje een cheapy imago ;)
      x

      Verwijderen
  2. Mooie kleur maar meer voor de zomer, staat je wel echt leuk. Je hebt trouwens een hele mooie lipvorm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de combinatie van de lipstick en de gloss wel erg mooi! Wat is je eyeliner trouwens mooi, die wing ziet er echt zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen