woensdag 12 augustus 2015

Quick Review: Miss Sporty The Miaoww Liner

Ik ben niet zo van de stift eyeliners, maar voor op vakantie vind ik ze toch best wel handig. De nieuwe stift eyeliner van Miss Sporty leek me wel wat, dus toog ik met cadeaubon naar de Etos om een exemplaar te bemachtigen. Misschien kon deze stift eyeliner me van mijn gelliner-geloof laten vallen.

De eyeliner zit in een leuke verpakking met kattenpootjes. Met deze eyeliner zou je een hele mooie cat-eye kunnen zetten, vandaar ook de naam en de bijpassende versiersels. 

De stift heeft een vrij lange en flexibele vilten punt (vergeten foto te maken, oeps). Je kunt er zowel dikke tot vrij dunne lijnen mee zetten. Echt dunne en precieze lijntjes gaan je hiermee echter niet lukken. Het product zelf is helaas niet diepzwart, zoals je op de foto hierboven ziet. Het is ook niet volledig dekkend, maar op het oog zie je daar nauwelijks iets van terug. Ook zie je dat de eyeliner vrij waterig is, daardoor loopt 'ie makkelijk in de lijntjes. 

Natuurlijk wilde ik er ook mijn favoriete grote dubbele wing mee zetten. Deze foto is gemaakt aan het einde van de dag. De eyeliner heeft een beetje afgegeven en is wat vervaagd, bijvoorbeeld in de buitenste ooghoek. Aangezien het geen waterproof liner is zie ik dat door de vingers. De eyeliner is gemakkelijk aan te brengen en de stift droogt niet snel uit. Wel vind ik het jammer dat de eyeliner niet superzwart is. Bij zo'n rustige look met vrijwel alleen liner is dat niet zo erg, maar met donkere looks mist de liner toch wat aan intensiteit. 

De eyeliner is dus makkelijk in gebruik en het stiftje droogt niet te snel uit. Voor een vakantie-eyeliner is deze eyeliner zeker voldoende (behalve als je naar warme en vochtige streken gaat, dan heb je waterproof nodig). Maar na de vakantie zal ik toch echt weer naar mijn vertrouwde gelliner grijpen. 

Miss Sporty is verkrijgbaar bij Etos, DA en bol.com. The Miaoww! Eyeliner kost €3,49

Miss Sporty is niet dierproefvrij

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem wel een mooi resultaat geven! Zeker niet slecht ook voor een eyeliner die al de hele dag heeft gezeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel waar! Hij geef in ieder geval niet af op het ooglid ;)
      x

      Verwijderen