vrijdag 7 augustus 2015

NYX Butter Gloss Crème Brûlée

De NYX Butter Gloss is een lipgloss met een zachte, verzorgende finish die aanvoelt als boter op de lippen. Deze lipgloss komt in vele kleuren, maar veruit het populairst is de kleur Crème Brûlée. Het zou de perfecte nude lipgloss zijn die overal bij past. Benieuwd wat ik ervan vind?



Goed, Crème Brûlée dus. In de tube lijkt het een zachte bruinroze kleur te zijn. Inderdaad een kleur die bij veel mensen de natuurlijke lipkleur zal versterken, mits hij gepigmenteerd genoeg is.

Op de swatch lijkt hij toch ietsje rozer dan in de tube. En hij ziet er lekker gepigmenteerd uit! Dat geeft alvast goede hoop.

Op de lippen valt 'ie toch een beetje tegen. De kleur ligt misschien nét iets teveel bij mijn eigen lipkleur om echt een verschil te maken. Hij is gepigmenteerd, maar praktisch dezelfde kleur als mijn lippen. Mocht je lichte lippen hebben, of lippen die meer bruin zijn, dan zal deze kleur een groter verschil maken. De lipgloss trekt best een beetje in de lijntjes, wat wel jammer is. De rest van de formule is namelijk geweldig. Deze lipgloss voelt heel romig en comfortabel. Hij plakt niet zo erg als normale lipgloss en ruikt heerlijk. Door de rijke formule worden je lippen ook nog eens lekker verzorgd. Hij blijf niet lang zitten, maar dat vind ik niet erg. Ik heb al een andere kleur, Tiramisu, die een stuk beter bij mijn lippen past. Die komt binnenkort langs in een FOTD zodat jullie een beetje kunnen bekijken welke het meest geschikt is voor jullie!

NYX is te koop op de site van Douglas en in enkele Douglas filialen. De Butter Gloss kost €6.99

NYX is dierproefvrij



6 opmerkingen:

  1. Ik twijfelde tussen deze kleur en Maple Blondie en nu ben ik toch wel blij dat ik voor Maple Blondie ben gegaan. Dit kleurtje is me toch iets te subtiel, helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH WOW. Eyeliner on FLEEK! Gurl, that's an amazing wing. Damn, ik was even afgeleid. Ik heb ze voorbij zien komen, somehow dacht ik dat ze mat op zouden drogen.. ook al staat er butter in de naam. :') Misschien haal ik ze door elkaar, want de verpakking van NYX lijkt ook op die ene matte lipcreams. Ik vind de kleur wel mooi, het is inderdaad een my-lips-but"ter'.. haha. :') - better-lipstick. Ik ben benieuwd naar Tiramisu! En hurray voor NYX die dierproefvrij is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dankjewel voor je superleuke en grappige reactie :D. En ja, de matte lipcreams hebben bijna dezelfde verpakking, maar dan met zwarte dop. Die wil ik ook ooit nog proberen ;)
      x

      Verwijderen
  3. Wauw, ik vind de kleur erg mooi, denk dat je hem bij mij ook niet ziet aangezien hij te dicht bij mijn eigen lipkleur in de buurt ligt. Ik ga wel even naar de andere kleuren kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zeker een kijkje nemen bij de andere kleuren, en als je een andere nude zoekt is Tiramisu wat mij betreft veel beter!
      x

      Verwijderen