maandag 3 augustus 2015

Hema Creamy Eyeshadow Liner

Een product wat ik al een tijd heel graag gebruik, maar waar ik nog niks over geschreven had. Deze Hema Creamy Eyeshadow Liner kocht ik meer dan een half jaar geleden en nu is het dan eindelijk tijd om hem te laten zien!



De creamy eyeshadow liner zou je zowel als oogschaduw en als eyeliner kunnen gebruiken. Ik was daar vrij sceptisch over, meestal geven dat soort producten af als een gek en trekken ze snel in de lijntjes, of zijn ze niet dekkend genoeg. Maar hey, ik wilde best een gokje wagen en ik nam de kleur 75 Mid Brown mee.

Links zie je het product goed uitgeveegd. Zo zou je het kunnen gebruiken als oogschaduw. Rechts heb ik het product met een eyelinerkwastje aangebracht. Zoals je ziet heeft deze eyeshadow liner nog best goede intensiteit en laat het zich ook nog goed vervagen. Ik werd enthousiast!

Een lijntje trekken met dit product gaat heel gemakkelijk. Het product is heel romig en je kunt foutjes makkelijk corrigeren door het gewoon een beetje weg te vegen. En het allermooiste: de liner geeft niet af op mijn oogleden! Zelfs als ik geen oogschaduw(basis) eronder draag. Dat is echt exceptioneel voor mijn doen, ik heb hele vette oogleden. Gedurende de dag vervaagt het product wel een klein beetje, maar dat kun je gewoon makkelijk fixen. Als oogschaduw loopt hij zonder basis wel een beetje in de lijntjes.


En hier een full face van de eyeliner in combinatie met een beetje oogschaduw en mascara. Door het gebruiksgemak van de eyeliner zit deze nu standaard in mijn rugzak, ik kan namelijk makkelijk een eyeliner zetten zonder dat ik bang hoef te zijn voor grote fouten of afgevende eyeliner later op de dag. Echt, als je onderweg bent kan ik je dit product 5963% aanraden!

De Creamy Eyeshadow Liner is te koop bij de wat grotere Hema's (ik kocht hem in het Hema Beauty filiaal op de Kalverstraat), en kost €4,50. Ze hebben nog meer grijze en bruine kleuren, dus er zit voor ieder wat wils bij!

2 opmerkingen:

  1. Oef, zo een hoog aanradingspercentage is toch moeilijk te weerstaan, haha. Wat gaaf dat ze niet enkel zwart hebben! En dat hij zo goed werkt, well done Hema! :D Ik vraag me nu af, droogt hij niet snel uit, aangezien hij in een niet-zo-vacuum verpakking zit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook gewoon supertop ;). En nee, hij is nog steeds net zo romig als toen ik hem 8 maanden geleden kocht!
      x

      Verwijderen