zaterdag 22 augustus 2015

FOTD: Summer Glow

Mijn favoriete look van deze zomer: glowy en simpel. In mijn Crème Brûlée review liet ik al weten dat ik de Butter Lipgloss in Tiramisu beter bij mijn lipkleur vond passen. Hier zien jullie hem op mijn lippen! Op mijn ogen heb ik maar één oogschaduw gebruikt: Makeup Revolution Eye Dust in Cautious. Ik had deze een tijd geleden gratis gekregen bij een bestelling en probeerde hem laatst pas uit. En wat een geweldig ding! Het lijkt alsof ik een complete glowy ooglook heb gemaakt, terwijl ik toch alleen maar dit pigment heb gebruikt. Een nieuwe favoriet!

Wat ik heb gebruikt:
- Yves Rocher Youthful Glow Foundation in 000 Beige
- Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow*
- Catrice Eyebrow Kit*
- Essence Wenkbrauwgel*
- Urban Decay Primer Potion*
- Makeup Revolution Eye Dust in Cautious*
- Yves Rocher Volume Elixir mascara in Brun
- NYX Butter Lipgloss in Tiramisu*

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij

6 opmerkingen:

  1. Gorgeous make-up look, gewoon vrij simpel, toch klassiek én heel nude om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Heel erg mooi. Ik ben echt fan van zo'n natuurlijke looks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind extreme looks stiekem iets leuker, maar voor warme dagen is zo'n look echt perfect ;)
      x

      Verwijderen
  3. Het staat je heel erg mooi! Ik ga je volgen want ik vind je missie heel erg sterk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, bedankt! Ik zal je even terugvolgen ;)
      x

      Verwijderen