donderdag 20 augustus 2015

FOTD: Girl Panic

Vandaag een FOTD met een palette waar nog een review van komt! Het Girl Panic palette van Makeup Revolution (hoe kan het ook anders) zit vol met mooie tinten die bijna allemaal een roze ondertoon hebben.




 Hierboven zie je de kleuren in het palette, om een beetje een idee te krijgen. Stuk voor stuk prachtige tinten waar je veel kanten mee op kunt. Voor de ooglook heb ik de vijfde tint van de bovenste rij (Voices in My Head) op het ooglid gemixt met de eerste tint van de middelste rij (Girlfriend). Voor de crease heb ik een aantal van de matte tinten op de onderste rij gebruikt (weet niet meer welke allemaal..), samen met de vierde tint van de middelste rij (Going Nowhere). De buitenste ooghoek heb ik donkerder gemaakt met de zwarte kleur (Demolition). Om te highlighten in mijn binnenste ooghoek gebruikte ik de eerste kleur op de bovenste rij (Panic On The Street). De kleuren heb ik in ongeveer dezelfde volgorde onder mijn oog aangebracht. Ik bracht vrij veel onder het oog aan zodat de vorm van de oogschaduw wat meer naar beneden gericht zou zijn.E en oogpotloodje en wat mascara en de look is klaar!

En hier de volledige look. Yep, ik draag nog steeds dezelfde L'Oréal lipstick, ik kan er geen genoeg van krijgen!

Ik heb gebruikt:
- Yves Rocher Youthful Glow Foundation in 000 Beige
- Maybelline Fit Me concealer in 15
- MeMeMe Flawless Loose Powder Transparent*
- Anastasia Contour Kit*
- Catrice Eyebrow Kit*
- Urban Decay Primer Potion*
- Makeup Revolution Salvation Palette Girl Panic*
- Urban Decay 24/7 oogpotlood Perversion*
- NYC Show Time Smokin' Hot mascara
-  L'Oréal Color Riche lipstick in 630 Beige à Nu

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten