zaterdag 1 augustus 2015

FOTD: Chocolate Bar, het vervolg


Vandaag een look die ik maakte met het chocolate bar palette, wat ik laatst reviewde. Deze look lijkt wel een beetje op de eerste look die ik jullie liet zien. Wat kan ik zeggen, ik ben gewoon gek op de gouden tinten.

Over mijn oogschaduwbasis bracht ik een laag White Chocolate aan als basislaag, om de oogschaduwbasis minder plakkerig te maken. In de binnenste ooghoek gebruikte ik Marzipan, op het midden van het ooglid en onder het ooglid Crème Brulee (die het licht echt zo mooi pakt!) en in de buitenste ooghoek (ook onder) Triple Fudge. Ik blijf het proberen met die kleur, maar hij blendde weer niet goed, meh. In de crease (en om Triple Fudge uit te blenden) gebruikte ik een combinatie van Salted Caramel en Milk Chocolate. In de binnenste ooghoek gebruikte ik Champagne Truffle.


De uiteindelijke look vind ik heel mooi geworden! Dit is zo'n perfecte everyday look die toch net wat extra's heeft. Kijk die gouden kleur shinen! Ik ben verliefd.

Wat ik heb gebruikt:
- Yves Rocher Youthful Glow foundation in Beige 000
- Maybelline FIT me concealer in 15
- MeMeMe Flawless Loose Powder Transparent*
- Anastasia Contour Kit*
- Catrice Eyebrow Pencil in Brown'eyed Peas*
- Essence wenkbrauwgel*
- Urban Decay Primer Potion*
- Too Faced Chocolate Bar palette*
- NYC Show Time Smokin' Hot mascara
- L'Oréal Color Riche lipstick in 630 Beige À Nu

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen