woensdag 5 augustus 2015

FOTD: Blue Bronze

Ik had weer eens zin om iets creatiefs te doen met mijn make-up. Ik pakte er een I Heart Makeup palette bij (wat jullie binnenkort in een review kunnen zien) en ging los met blauw- en goudtinten.

Op het ooglid bracht ik een felblauwe kleur aan, die ik in een punt liet uitlopen. Op het onderste gedeelte van het ooglid (richtig wimperrand) bracht ik een donkerdere blauwpaarse tint aan. Onder het oog kwam een bronzen kleur. In de crease bracht ik een overloop van goud naar brons aan. Achteraf had ik dat misschien niet moeten doen, of alleen aan de binnenkant van de crease, full-face vind ik het effect niet zo mooi. Maar ach, van je fouten kun je leren. Ik maakte de look af met zwarte eyeliner en lekker veel mascara.



De rest van het gezicht hield ik vrij simpel, een beetje blush en wat lipgloss. De look is op zichzelf al opvallend genoeg!

Wat ik gebruikte:
- Bourjois Healthy Mix foundation in 51
- Catrice Coverstick in 010 Nude*
- MeMeMe Flawless Loose Powder Transparent*
- Catrice Defining Duo Blush in 050 Apricot Smoothie*
- Catrice Eyebrow Kit*
- Urban Decay Primer Potion Original*
- I Heart Makeup Parental Advisory palette*
- Essence Liquid Ink liner matte*
- Essence Lash Mania Reloaded mascara*
- Catrice Beautifying Lip Smoother in 010 Sweet Caramel*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen