vrijdag 10 juli 2015

Quick Review: Yves Rocher Longlasting Cream Eyeshadow






















Deze crème oogschaduw zag ik een hele tijd geleden langskomen bij Viola en was direct benieuwd. Ik kocht hem en vervolgens lag hij een hele tijd in de kast. Laatst ben ik hem eindelijk gaan gebruiken en ik ben positief verrast!




De oogschaduw zit in een 'lipgloss-verpakking', compleet met applicator. Cuivre (dat betekent 'koper' in het Frans) is een prachtige -de naam zegt het al- koperkleur.

























De kleur is bij één veeg meteen heel intens. Bovenaan zie je hem dik aangebracht, en verder naar onderen vaag ik hem steeds meer uit. Beide looks zijn mogelijk en geven een ander effect. Breng een dunne laag aan voor een 'effortless' ooglook en breng hem wat dikker aan voor een wat meer party-proof look.



























Hier heb ik de oogschaduw aangebracht op mijn ooglid. Omdat het claimt een longlasting oogschaduw te zijn testte ik hem zonder oogschaduwbasis. Ik heb erg vette oogleden en deze oogschaduw blijft best een tijdje goed op mijn ogen zitten. Na een uur of 6 begint hij te creasen, wat ik nog best een goede prestatie vind! Ook claimt de oogschaduw waterproof te zijn. Na een regenbuitje zit de oogschaduw er inderdaad nog perfect op, maar bij meer 'wateroverlast' begint hij toch echt een beetje te vervagen.

Helaas kwam ik er laatst achter dat Cuivre uit het assortiment gaat bij Yves Rocher. Noooo! Je kunt hem nu nog in de uitverkoop op de site van Yves Rocher kopen voor €4,95. Haal hem nu het nog kan!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtje. En 6 uur zonder oogschaduwbasis, wauw. Klinkt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat hij zo lang blijft zitten! Ik ben echt fan van Yves Rocher producten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat gaaf dit! dit is wel iets voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er wel heel mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen