woensdag 8 juli 2015

MIJN EERSTE VIDEO! Declutter-serie

Jahoor, na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten mij in de YouTube-wildernis te begeven. Zoals ik in mijn overconsumptie post al schreef wilde ik mijn collectie eens goed opruimen, oftewel declutteren. En hoe goed je ook kunt fotograferen, dit proces is toch het beste vast te leggen op video. Daarom hieronder: mijn eerste YouTube-video!




Het eerste deel van mijn Declutter-series gaat over mijn foundations en poeders. Ik twijfelde nog of ik hem zou uploaden omdat het natuurlijk niet echt een meesterwerk is, zo'n eerste video. Een deel is niet goed scherp en ik zit een beetje dicht bij de camera. Maar ach, ik heb er werk in gestoken, dus is het een beetje zonde om het niet te doen. Bovendien komen er niet zo veel mensen op mijn blog, dus als het faalt, dan faalt het in stilte ;).

Laat me weten wat je ervan vindt! Ik ben nog van plan om meer filmpjes aan deze serie toe te voegen, behalve als jullie zeggen NEE ANDREA STOP! Dan zal ik er een fotoverslag van maken ;).

-x-

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er een video van hebt gemaakt! En een eerste video hoeft ook nog helemaal niet perfect te zijn, het was in ieder geval leuk om te zien en daar gaat het om toch :) Ik vind het trouwens wel knap dat je alles zo goed wilt declutteren, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel voor je lieve reactie! En ja, ik heb de laatste tijd ineens behoefte aan een kleine collectie, daarom wil ik alles zo goed mogelijk declutteren ;)
      x

      Verwijderen