maandag 27 juli 2015

L'Oréal Color Riche lipstick 630

Het vliegtuig naar Parijs had maar liefst 5 uur vertraging. Daarom vond ik het tijd om iets leuks te halen, om die ochtend memorabel te maken. Dus brak ik mijn Spending Fast belofte en kocht twee L'Oréal lipsticks voor 12 euro. Goede deal, al zeg ik het zelf. Dit is de eerste van de twee!


De L'Oréal Color Riche lipsticks kennen we allemaal wel. Ze zitten in de karakteristieke lichtgouden huls. Ik ben er nog niet over uit of ik dit chique of ouderwets vind ogen.

Dit is kleur 630 Beige À Nu. Hij is in het echt iets minder warm dan op de foto. Ik hoopte hiermee een perfecte donkere nudekleur te scoren, mooie nude kleuren vind ik altijd heel erg moeilijk om te vinden. Zou dit de heilige graal zijn?

Zoals je ziet is hij op de swatch wat koeler, zo is hij ook in het echt. Het is een beetje een bruinroze kleur en ik was bang dat hij te koel/rozig op mij zou uitvallen. Maar is dat ook zo?


HOLY SHITE, deze lipstick. Ik hou ervan. Ik weet niet wat het is, maar hij staat echt overal goed bij. De laatste twee weken heb ik alleen maar deze lipstick gedragen en ik kan er geen genoeg van krijgen. Het is een kleur die elke look afmaakt. De finish van de lipstick is romig en droogt de lippen niet uit. Door de romige finish blijft hij wel wat minder lang zitten, zo'n 3 uur voordat je moet bijwerken. De geur van L'Oréal lipsticks is al net zoals de verpakking, ik weet niet of ik hem nou chique of ouderwets vind...


Als je net als ik op zoek bent naar een nude lipstick die niet zo licht is dat alle kleur uit je gezicht trekt, dan kan ik je deze zeer aanbevelen (als je dat niet al geraden had). Wat mij betreft is dit de perfecte everyday-kleur, en ik zal hem dan ook met liefde blijven gebruiken.

L'Oréal Color Riche lipsticks zijn verkrijgbaar bij elke drogisterij voor €14.99. Op Schiphol kosten ze €12,- vanwege tax-free winkelen. Als je op vakantie gaat kun je deze lipstick dus voordeliger scoren, zeker als er net als bij mij een actie gaande is!

L'Oréal is niet dierproefvrij

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat L'Oreal niet dierproefvrij is, want wat een fantastische kleur! Echt een hele goede tint. Staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah, dankjewel! En inderdaad nogal jammer dat L'Oréal niet dierproefvrij is, stiekem voel ik me daarover wel een beetje schuldig. Maar waarom maakt L'Oréal dan ook zulke mooie lipsticks? :(
      x

      Verwijderen