zaterdag 4 juli 2015

FOTD: Fiery Blue























Zo, hallo allemaal! Ik ben een tijdje weg geweest, moest even knallen voor mijn laatste tentamens en daarna ben ik lekker 5 dagen op vakantie geweest naar Parijs. Maar nu ben ik er weer, en verwacht maar weer wat meer posts nu ik back in the game ben! Voor de FOTD van vandaag ben ik gegaan voor iets ondraagbaars zoals jullie zien...


















Ik had zin om iets creatiefs te doen en ging maar gewoon met een paar palettes aan de slag. Nadat ik een 'vurige' ooglook had gemaakt besloot ik mijn blauwe gelliner uit de kast te halen om daar een paar extra lijnen mee te zetten. De uiteindelijke look is een beetje editorial geworden, in ieder geval niet iets wat ik buiten zou dragen. Helaas zijn de blauwe lijnen niet zo strak, de gelliner werkt niet zo fijn waardoor ik de lijnen meerdere keren moest overtrekken. Daarna zette ik nog een kleine zwarte wing in de blauwe wing voor wat meer definitie (en zo kan ik nog een functie aan mijn Easy 2 Use eyelinerpen geven).

























De rest van het gezicht hield ik vrij simpel, ik deed alleen nog een glitterlipgloss op om het geheel wat meer sjeu te geven. Als ik het zo bekijk zou ik de look nog best naar een themafeestje willen dragen. Alleen geen idee wat het thema dan zou moeten zijn, haha.

Ik gebruikte:
- Yves Rocher Youthful Glow Foundation in Beige 000
- Bourjois Healthy Mix concealer in 51
- MeMeMe Flawless Loose Powder*
- Catrice Eyebrow Kit*
-Essence wenkbrauwgel*
- NYX Jumbo Eyepencil in Milk*
- Sleek Mattes V1 palette*
- Makeup Revolution Salvation palette in Colour Chaos*
- Sleek Arabian Nights palette*
- MAC gelliner in Royal Wink
- Essence Easy 2 Use eyelinerpen*
- NYC Show Time Smokin' Hot mascara
- Makeup Revolution Blush Palette in Golden Sugar*
- L'Oréal Glam Shine lipgloss in 301 Coral Strass


2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Daar lijkt het inderdaad best wel op, was me nog niet opgevallen! En dankjewel :)

      Verwijderen