donderdag 23 juli 2015

FOTD: Chocolate Bar

Vandaag een FOTD gemaakt met het Too Faced Chocolate Bar palette, waar binnenkort een review over komt! Dit palette had ik rond kerst besteld en ik durfde hem nu pas te gebruiken. Soms snap ik mezelf echt niet, haha. Ik raapte uiteindelijk de moed bij elkaar en zette mijn eerste look met dit palette in elkaar!





De eerste foto is gemaakt in zonlicht. Deze foto's zijn gemaakt in het licht van de beruchte Hollandse wolkenlucht, vandaar dat de kleuren iets verschillen. Details van de ooglook zal ik vertellen in de review van het Chocolate Bar palette die ik binnenkort zal plaatsen!
Hier gebruik ik de Catrice Photo Finish foundation. En MAN, mijn huid ziet er altijd perfect uit op foto's als ik deze foundation gebruik. Zo flawless, het lijkt wel nep (oké, technisch gezien is dat het ook). Ik snap niet waarom deze foundation uit het assortiment is gehaald. Ik heb nog steeds slapeloze nachten (just kidding).
Ik besloot de look af te maken met een oranje lipgloss. Want hey, het is zomer, en zelfs het shitty weer kan mij mijn zomergevoel niet ontnemen.

Wat ik heb gebruikt:
- Catrice Photo Finish foundation in 010 Sand Beige*
- Maybelline FIT me concealer in 15
- MeMeMe Flawless Loose Powder Translucent*
- Anastasia Beverly Hills Contour Kit*
- Catrice Eyebrow Kit*
- Essence wenkbrauwgel*
- Urban Decay Primer Potion*
- Too Faced Chocolate Bar palette*
- Urban Decay 24/7 oogpotlood in Perversion*
- NYC Show Time Smokin' Hot mascara
- Flormar Pretty lipgloss in P805 (denk ik)*

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij

4 opmerkingen: