maandag 22 juni 2015

FOTD: Rosy Smokey Eye




























Ik pakte het Iconic 3 palette van Makeup Revolution er weer eens bij. Een heel mooi palette, maar stiekem gebruik ik hem te weinig! Ik besloot te gaan voor een smokey eye met een roze ondertoon, die nogal onvermijdelijk is met de kleuren uit dit palette ;).

















Voor deze ooglook bracht ik allereerst een primer aan (Urban Decay Primer Potion), zoals altijd. Hierna bracht ik de zevende kleur uit het palette aan in de crease als transitiekleur. Daarna bracht ik de twaalfde kleur aan over het hele ooglid. Om het geheel mooi te laten overlopen gebruikte ik de tiende kleur tussen crease en ooglid. Onder het oog bracht ik nog wat van de zesde kleur aan. Highlighten in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw deed ik met de eerste kleur. In de waterlijn bracht ik een warmbruin oogpotlood aan en ik gebruikte als finishing touch bruine mascara. Met zo'n donkere look valt dat goed op en ik vind het een bijzonder effect hebben!
























De rest van de look is lekker glowy en zomers. Ik vind dit een perfecte uitgaanslook voor in de zomer, deze ga ik zeker onthouden!

Wat ik gebruikt heb:
- Yves Rocher Youthful Glow foundation in 000 Beige
- MeMeMe Flawless Loose Powder*
- Makeup Revolution Ultra Blush Palette in Golden Sugar*
- Catrice Eyebrow Kit*
- Essence wenkbrauwgel*
- Urban Decay Primer Potion*
- Makeup Revolution Iconic 3 palette*
- Essence Longlasting Eyepencil in 02 Hot Chocolate*
- Yves Rocher Volume Elixir mascara in 02 Brun
- Catrice Infinite Shine lipgloss in 010 Nude-Tritious*

5 opmerkingen:

  1. Wauw, schitterende palette, maar je ooglook is fenomenaal! Prachtig hoe de kleur verloopt in je arcadeboog naar wat lichters. De bruine mascara vind ik ook wat hebben, hierdoor is het een stuk zachter! Mooie combo ook met de lips dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, erg mooie look heb je gemaakt! Leuk palette ook :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen