maandag 15 juni 2015

FOTD: Neon Line
























Een beetje een verlepte FOTD vandaag, ik kon pas foto's maken aan het einde van de dag. Toch wilde ik hem graag aan jullie laten zien, want ik vind het wel een erg leuke look geworden!















Ik droeg neongele Vans, dus ik wilde dat laten terugkomen in mijn make-up. Jahaa, zo matchy-matchy ben ik wel! Alleen neongeel vond ik wat saai, dus heb ik een leuk neon-overloopje (op een witte basis, NYX Milk) gemaakt boven mijn zwarte wing. Ik gebruikte hiervoor de kleuren uit het Sleek Acid Palette, een palette met leuke vrolijke kleuren. Ik heb nog een mini wing gemaakt bij mijn onderste wimperlijn, en tussen de wings heb ik nog wat wit aangebacht. Onder mijn oog bracht ik nog wat zwarte oogschaduw aan, die ik lichtjes vervaagde.
























De rest van de look heb ik vrij simpel gehouden. Bij neonkleuren houd ik niet van nude lippen, dus meestal breng ik gewoon wat (glitter)lipgloss aan, die er hier alweer af was (en vergeten opnieuw aan te brengen, haha). Een beetje bronzer en hightlighter op het gezicht vond ik genoeg, blush leidt alleen maar af van het geheel. Dit was aan het einde van de dag, en mijn foundation was er bij mijn neus en mond grotendeels af (komt door hooikoorts en passievol eten ;)).

Wat ik draag:
- Yves Rocher Youthful Glow Foundation in Beige 000
- MeMeMe Flawless Loose Powder*
- Catrice Eyebrow Kit*
- Essence wenkbrauwgel*
- Urban Decay Primer Potion*
- Alverde quattro in 37 Chocolate
- NYX Jumbo Eyepencil in Milk*
- Sleek Acid Palette*
- Essence Liquid Ink Eyeliner in Matt*
- Bourjois Smoky oogpotlood Ultra Black
- NYC Show Time Smokin' Hot Mascara
- Sleek Face Form in Fair*
(- L'Oréal Glam Shine Crystals lipgloss in 301 Coral Strass)

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij

Dragen jullie graag neonkleuren?

-x-

8 opmerkingen:

  1. Wauwwauw! Ik vind van die ombre eyeliners altijd echt heel gaaf, en in neon is al helemaal lekker zomers :) Leuk idee! En dat geinspireerd om schoenen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, wat een inspiratie hè :p. 'Normale' kleuren ombré eyeliners vind ik ook heel gaaf!

      Verwijderen
  2. Gaaf! Ik gebruik eigenlijk nooit echt verschillende kleuren make up maar dit heeft een heel leuk effect

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave look! Grappig ook dat je door je schoenen geïnspireerd raakte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En ja, inspiratie komt van de meest gekke plekken hè ;)

      Verwijderen