donderdag 18 juni 2015

FOTD: Mermaid Tail























Vroeger was het echt een no-go om met blauwe ogen blauwe oogschaduw op te doen. Ik vind het zelf inderdaad wat flets ogen met het blauw van mijn ogen, maar ik zal de laatste persoon op aarde zijn die zich daar wat van aantrekt. Dus zodoende blies ik het (niet-bestaande) stof van mijn Vice 3 palette en draaide een zeemeermin-achtige look in elkaar.

















Voor deze look gebruikte ik dus kleuren uit het Vice 3 palette van Urban Decay. Beetje jammer voor jullie dat dit palette niet meer verkrijgbaar is, maar gelukkig zijn de kleuren niet zo verschrikkelijk uniek, dus vervanging zoeken moet vast en zeker lukken! Op het ooglid heb ik Freeze aangebracht, een mooie middenblauwe shimmery kleur. Hierna bracht ik in de crease Dragon aan, die ik wat meer naar buiten en boven blendde (met wat hulp van Undone, een lichtbruine kleur). Hierna bracht ik een flinke wing aan met Herione, een matte donkerblauwe oogschaduw. Ik zorgde dat de wing vrij scherp bleef aan de onderkant en wat meer vervaagde aan de bovenkant. Ik vind dit zelf altijd wel een sexy effect geven aan je ogen! Ik creëerde ongeveer hetzelfde onder mijn ogen, Freeze aan de binnenkant en Heroine aan de buitenkant, met Dragon daaronder uitgeblend. In mijn binnenste ooghoek bracht ik Bobby Dazzle aan, een witte kleur met gouden shimmer. Daarna maakte ik met eyeliner een punt in mijn binnenste ooghoek, om de sexy look helemaal af te maken. In mijn waterlijn maakte ik een overloopje van wit naar donkerblauw. De uiteindelijke look doet me denken aan een zeemeermin, vandaar de naam van deze look!
























En hier de full-face look. Ik ben gek op dit soort ooglooks, als ik genoeg tijd zou hebben droeg ik ze vast veel vaker! Maar ach, je kunt niet alles hebben in het leven natuurlijk.

Wat ik heb gebruikt:
- Yves Rocher Youthful Glow foundation in 000 Beige
- Bourjois Healthy Mix concealer in 51
- MeMeMe Flawless Loose Powder*
- Makeup Revolution Golden Sugar Palette*
-Catrice Eyebrow Kit*
-Essence wenkbrauwgel*
- Urban Decay Primer Potion*
- Urban Decay Vice 3 palette*
- Make Up Store Cake Eyeliner*
- NYX Milk oogpotlood*
- Miss Sporty kohl eyepencil in 016 Ocean
- NYC Expert Last Lip Lacquer in 100 Bare Brooklyn

Producten gemarkeerd met een * zijn dierproefvrij

Dragen jullie vaak blauw, of kies je toch liever een andere kleur?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen