vrijdag 5 juni 2015

EOTD: Rode oogschaduw?






















Het was weer eens tijd om lekker uit te pakken met een ooglook. Ik wilde dit keer graag eens rode oogschaduw gebruiken, die kleur gebruik ik maar heel weinig en dat is zonde! Ik gebruikte de rood-oranje kleur uit het Colour Chaos palette van Makeup Revolution (een kopie van het Electric palette van Urban Decay!).
















De kwaliteit van de foto's is ietsje minder, het werd al schemerig toen ik de foto's maakte. De rode oogschaduw is Tom Tom uit het Colour Chaos palette. Deze heb ik over het hele ooglid en in de crease aangebracht, ik heb alleen de binnenste ooghoek blanco gelaten. De rode kleur heb ik uitgeblend met I Remember van Makeup Revolution (mono oogschaduw, geen palette!). De rode oogschaduw laat zich echter heel gemakkelijk blenden, da's best bijzonder voor een rode oogschaduw! In de binnenste ooghoek bracht ik Lucky aan uit het Urban Decay Vice 3 palette. Echt een prachtige warme oranje-gouden kleur! Onder het oog bracht ik Dragon aan uit datzelfde palette. In de waterlijn bracht ik Royal Wink gelliner aan van MAC, voor nog meer kleur. Om het niet te schreeuwerig te maken zette ik een dikke zwarte wing met mijn Makeup Store Cake Eyeliner. Ik maakte het af met Lancôme Grandiôse mascara.























Ik heb op mijn ogen en wenkbrauwen na helemaal geen make-up op, maar ik wilde toch even een full-face foto laten zien. Ik vind de look heel leuk, het doet me op één of andere manier aan Azië denken. Ook vind ik hem niet super extreem, ik had verwacht dat de rode oogschaduw deze look ondraagbaar zou maken. Deze look is ook voor mij wat te heftig voor overdag, maar voor een feestje wil ik de rode oogschduw best weer uit de kast trekken!

Wat ik gebruikt heb:
- Urban Decay Primer Potion*
- Makeup Revolution Salvation Palette Colour Chaos (Tom Tom)*
- Makeup Revolution I Remember mono oogschaduw*
- Urban Decay Vice 3 palette (Lucky,Dragon)*
- MAC Royal Wink gelliner
- Makeup Store Cake Eyeliner*
- Lancôme Grandiôse mascara
- Catrice wenkbrauwpoeder*

Producten gemarkeerd met een * zijn proefdiervrij

Zou jij rode oogschaduw dragen?

-x-

2 opmerkingen:

  1. Ik heb een grote zwak voor rode oogschaduw! Ik zie inderdaad de vergelijking met Azie :) Wederom perfecte eyeliner!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook heel mooi! En dankjewel :))

      Verwijderen