zaterdag 2 mei 2015

NOTD: 'Social Media' Nails
























Ik had afgelopen week een paar dagen vrij en besloot meteen iets te doen wat ik al een hele tijd niet had gedaan: Stamping Nail Art. Jeweetwel, wat een jaar of 4 geleden heel populair was. Ik doe het al bijna 6 jaar, maar door drukte kwam ik er de laatste tijd niet aan toe. Nu dus wel!



Ik besloot te gaan voor een soort 'Social Media' thema. Ik had een stamping-plaatje met allemaal communicatie-gerelateerde afbeeldingen, en daarvan heb ik een paar uitgekozen. Onder andere een WiFi Signaal (middelvinger), envelopjes, apestaartjes, vergrootglaasjes (wijsvinger) en telefoontjes. Ik moest weer even inkomen met het stempelen, daarom zitten er wat gaten in de patroontjes. Ik vind het wel een lekker vrolijke nail-art geworden, en hierdoor heb ik meteen weer zin om meer designs te maken. Verwacht dus nog wat meer nagel-posts! Zouden jullie ook een algemeen artikel over Stamping Nail Art willen zien? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen er even bekend mee is. Laat het vooral weten!

Ik gebruikte:
- Catrice feMALE LE nagellak C03 Who Are Blue
- BornPrettyStore QA78 Stamping-plaatje
- Konad Wit
- Konad Zwart
- Konad Roze
- Essence Quick Dry Topcoat

-x-

8 opmerkingen: