donderdag 7 mei 2015

Makeup Revolution Ultra Blush Palette: Golden Sugar























Makeup Revolution heeft zowat elk make-upproduct wat je kunt bedenken. Zo hebben ze ook palettes met blush: superhandig voor als je op reis gaat of andere mensen opmaakt. Vandaag review ik het Blush Palette in Golden Sugar, vol met highlighter- en bronzertinten.























De palettes van Makeup Revolution zijn meestal vrij basic verpakt. Op de eerste foto zie je het doosje waar het palette inzit, de foto hierboven is het palette zelf. Simpel zwart plastic met gouden opdruk. Best lastig dat alle palettes er hetzelfde uitzien; ik heb inmiddels zoveel Makeup Revolution palettes dat ik ze niet goed meer uit elkaar kan houden. Luxeproblemen noemen we dat ;).





















Gelukkig is de inhoud wat minder basic! Het Golden Sugar palette bevat 6 highlighter-achtige kleuren en 2 bronzerkleuren. Ook zit er een grote spiegel in het palette, pluspuntje!



















Hier zie je de kleuren wat beter. De 6 highlighters hebben een gemarmerd effect en zijn superglimmend. De bovenste bronzerkleur is shimmery en de onderste bronzerkleur is mat. De matte kleur ziet er niet té warm uit, dus je zou er eventueel ook mee kunnen contouren.
Mijn hart gaat echt sneller kloppen van deze kleuren! Ik ben geen blushmeisje, ik draag eigenlijk vaker alleen bronzer en highlighter. Met blush erbij vind ik het vaak een beetje too much. Hoewel sommige van de highlighters wel een blushkleur hebben, verwachtte ik dat ze niet té sterk gepigmenteerd zullen zijn. En aan mijn verwachting werd inderdaad voldaan, kijk de swatches hieronder maar!
























Zoals je ziet zijn alle kleuren lekker glimmend, behalve de matte bronzerkleur natuurlijk. De twee roze kleuren zijn het minst gepigmenteerd. Dat vind ik zelf fijn, maar als je van blush houdt zou je dat natuurlijk jammer kunnen vinden. De witte kleur heeft de sterkste glans, de beige kleur daaronder de minste (afgezien van die matte natuurlijk).

























En hier heb een aantal kleuren uit het palette gebruikt. Links met alleen een basis en wenkbrauwen, rechts met een full-face, zodat je kunt zien hoe het er in verschillende situaties uitziet.
Ik heb de matte bronzerkleur onder mijn jukbeen gebruikt om licht mee te contouren. Daarna heb ik de mauvekleur (derde op de eerste rij) gebruikt als 'blush'. Je kunt zien dat je die niet echt kunt zien. Op het hoogste punt van mijn wangen heb ik de witte highlighter (eerste op de eerste rij) aangebracht. Op het puntje van mijn neus heb ik de beige highlighter (eerste op de tweede rij) aangebracht.
Ik vind looks zoals op de linkerfoto altijd wel leuk, ik houd wel van aanwezige contour zonder echt oogmake-up. Op de linkerfoto is het palette de focus van de look, op de rechterfoto is het meer een toevoeging. Het is maar net wat je liever hebt!

























Hier zie je de kleuren nog wat beter in actie. Op de rechterfoto zie je ook hoe de witte highlighter het licht pakt. Het is een vrij intense highlighter, misschien door de onnatuurlijke kleur iets beter voor een feestje dan gewoon overdag. Ook al trek ik me daar niks van aan en draag ik witte highlighter wél gewoon overdag.
Ik vind de matte bronzerkleur geschikt om te contouren, al gebruik ik persoonlijk liever een iets koelere tint. Maar een warme contour kan ik op z'n tijd ook wel waarderen, dat staat vaak in het echte leven toch wat natuurlijker, waar koele kleuren snel een beetje viezig kunnen ogen.





















Als je van highlighters houdt, zit je met dit palette wel goed. Met maar liefst 7 glanzende tinten heb je genoeg keus, en de matte bronzertint kun je ook voor contour gebruiken, hoewel hij een tikje warm is. Ik ben heel tevreden met dit palette en heb hem onderhand al veel gebruikt!

En het mooie is dat dit palette maar €7,99 kost! Makeup Revolution blijft me verbazen met hun prijzen. Ik ben niet de enige die dit palette heeft ontdekt, want het is regelmatig uitverkocht. Mocht je het willen hebben, dan zou ik dus de webshops even in de gaten houden. Het palette is onder andere te koop bij Beauty88.

Ben jij meer een bronzer- of blushmeisje? Laat het weten in de commments!

Makeup Revolution is dierproefvrij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten