zondag 31 mei 2015

FOTD: Royal Cuivre


























Het was weer eens tijd voor een toffe kleurencombi. Ik gebruikte twee nieuwe producten, een crème oogschaduw van Yves Rocher (binnenkort gereviewd!) en een LE gelliner van MAC. De knalblauwe gelliner komt uit de Philip Treacy collectie en stond al sinds de aankondiging hoog op mijn wishlist. Uiteindelijk kwam de collectie pas veel later dan aangekondigd uit, en moest ik na mijn tentamen hollen naar de counter om hem nog te kunnen bemachtigen. Het was de laatste, yeuuy. Sindsdien heb ik hem al vaak gedragen, zowel op het ooglid in een wing of zoals hier in de waterlijn, voor een alledaagse pop of colour.
Ik vind dat de knalblauwe kleur goed combineren met de warme bronskleur op de oogleden, het ziet er heel verfrissend en zomers uit vind ik. Wat vinden jullie?

Ik draag verder:
- Bourjois Healthy Mix foundation in 51
- Collection Lasting Finish concealer in Fair
- Catrice Prime&Fine Loose Powder*
- Makeup Revolution Blush Palette in Golden Sugar*
- Catrice Eyebrow Kit*
- Essence wenkbrauwgel*
- Yves Rocher Ultra Long-Lasting Cream Eyeshadow in 11-Cuivre
- MAC Fluidline in Royal Wink
- Yves Rocher Volume Elixir mascara (in bruin)
- Essence Long Lasting lipstick in 11 Nude Love*

-x-

2 opmerkingen: