zaterdag 4 april 2015

Quick FOTD feat. Lorac Pro























Sorry jongens (meiden), ik ben nog steeds niet klaar met het Lorac Pro palette. Vandaag weer een look, om het af te leren. Deze look is verrassend snel in elkaar te zetten en ziet er toch anders dan anders uit, vind ik dan!




















De eerste foto is wat donker, maar laat mooi de grijzige toon van de paarse kleur zien. In zonlicht, zoals op de tweede foto, komt het paars meer naar boven. Voor deze ooglook heb ik 4 kleuren gebruikt. Slate is de basiskleur, de mooie shimmery donkergrijs die over het hele ooglid zit. Ik heb Mauve in de crease aangebracht. Light Pink zit onder het oog en in de binnenste ooghoek. Black heb ik als 'eyeliner' langs de wimperrand (ook een beetje aan de onderkant) aangebracht, om het geheel wat meer diepte te geven. In totaal ben ik maar een paar minuten bezig geweest met de ooglook, en dat is echt snel voor mij, ik kan makkelijk een half uur met mijn ogen bezig zijn als ik een feestje heb. Deze look is ook geschikt voor een feestje, alleen dan dus een stuk minder tijdrovend ;).

























En hier de full-face look! Ik vind deze ooglook heel goed passen bij mijn outfit van die dag, mijn donkergrijze shirt past goed bij het donkergrijs, maar ik droeg ook mijn metallic paarse Dr. Martens, die weer goed passen bij het paars. Al met al een geslaagde look die ik zeker vaker ga maken voor als ik eens haast heb. Nadat ik deze foto's maakte heb ik Lavender Jade opgedaan, maar stiekem vind ik de look mooier met mijn natuurlijke lipkleur. Lavender Jade staat denk ik mooier bij een wat meer warme neutrale look, of een lekkere dikke winged eyeliner.

Wat ik verder heb gebruikt:
- L'Oréal True Match Foundation R1-C1
- Collection Lasting Perfection Concealer 1 Fair
- Catrice Prime & Fine Translucent Loose Powder
- Anastasia Contour Kit (Fawn, Banana)
- Essence Come To Town (LE) Cream Blush Wrapped In Pink
- H&M Kerst 2013 Highlighter
- Rimmer Stay Matte Pressed Powder 003 Peach Glow
- Makeup Revolution Ultra Brow Arch & Shape Medium
- Catrice Brow Gel
- Urban Decay Primer Potion
- Lorac Pro Palette
- Lancôme Grandiôse Mascara


-x-

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie kleur! Staat je alvast heel erg goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooo, supermooi! Ik merk dat we dezelfde smaak hebben qua ooglooks ;) Grijs vind ik altijd erg mooi als oogschaduwkleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoiets dacht ik ook al, ik vind jouw stijl en vormgeving van je blog namelijk ook heel leuk ;). En grijs is erg vet, ik vind een matte grijze ooglook ook altijd leuk en speciaal.
      x

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een mooie look! Ik heb het palette ook, kan niet wachten om hem te gebruiken. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk heb je er net zoveel plezier van als ik ;)
      x

      Verwijderen