zaterdag 18 april 2015

Hema Soft Matt Lipbalm

Ok, ik wilde er niet aan toegeven, maar na de zoveelste positieve review moest ik hem gewoonweg proberen. Dus ik schraapte mijn laatste verjaardagsgeld bij elkaar en toog naar de Hema, waar ik de Soft Matt Lipbalm aanschafte. Is dit potlood echt zo goed als de hype me doet geloven?
Ik was aanvankelijk niet zo enthousiast over dit product. Ik vond de vormgeving namelijk niet zo mooi en had eigenlijk wel een beetje genoeg van de grote lippotloden. Maar voor die €3,50 wilde ik best proberen of ik dit product écht niet goed zou vinden.
Het potlood heeft een matte afwerking met witte tekst. De dop en het draaisysteem hebben de kleur van het potlood. Het draaisysteem voelt helemaal niet stevig aan, ik heb het gevoel alsof het er elk moment af kan vallen.

Ik kocht de kleur 03. De kleur heeft geen naam, dat vind ik wel jammer, zo'n beetje moeite voor het bedenken een naam geeft een product heel wat extra's. Als je de dop er af haalt zie je de welbekende dikke potloodpunt. Dat werkt makkelijk, maar ik vind een gewone lipstick net wat preciezer werken. De kleur van het potlood is wat donkerder dan de kleur van de dop. 

Maar toen ik het lippotlood eenmaal opdeed was ik heel blij verrast. Het product heeft heel veel kleur voor een lippenbalsem, dat had ik niet verwacht. Ook is de finish lekker matte. Desondanks droogt deze 'lippenbalsem' niet uit. Wat ook heel fijn is dat de balsem niet uitdroogt zoals matte lipproducten wel eens kunnen doen. 
De kleur 03 is een geweldige felle lichtroze. Ik ben niet zo van roze kleuren, maar wel van de felroze kleuren! Deze kleur heb ik deze week al meerdere keren gedragen en hij blijft geweldig goed zitten. De geur van het lippotlood doet me trouwens denken aan gummy bears, een hele aparte geur die ik nog niet eerder bij een make-up product heb geroken. Je moet ervan houden, maar ik vind het wel lekker!

Ok, ik ben rete-enthousiast over de Soft Matt Lipbalm van Hema. Het is alles-in-één. Goede kleur, matte finish, langhoudend, goedkoop én dierproefvrij. Ik zou wel meer kleuren willen kopen, maar aangezien mijn verjaardagsgeld op is en ik in de Spending Fast zit kan dat even niet. Ik ga nu maar genieten van dit exemplaar. Ik kan je dit lippotlood dus van harte aanbevelen!


Hebben jullie al een Soft Matt Lipbalm in bezit?


Hema make-up is dierproefvrij

-x-


4 opmerkingen:

  1. Aaaah, jij maakt het nu ook moeilijker ze te weerstaan! Toch ingeven maar. Normaal ben ik totaal niet van de felroze, maar hij staat jou fantastisch! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D. En ik ben ook niet zo van felroze, maar als ze niet echt fuchsia zijn vind ik ze wel vaak mooi.
      x

      Verwijderen
  2. Ik was vandaag in de Hema aan het twijfelen of ik deze zou kopen, nu toch wel spijt dat ik het niet heb gedaan. De kleur staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) ik zat ook heel lang te twijfelen of ik er een zou kopen, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb!
      x

      Verwijderen