donderdag 2 april 2015

FOTD: Mermaids vs. Unicorns



















Vandaag is het weer tijd voor wat kleur! Ik gebruikte mijn (vrij) nieuwe Makeup Revolution Mermaids vs. Unicorns palette, met mooie blauwe en paarsige tinten! Binnenkort komt hier een review van, maar ik wilde jullie alvast een voorproefje geven.



















Zoals gezegd, lekker veel kleur! Het pigment van de oogschaduws is vrij goed, hoewel een deel van de oogschaduws wel wat los van structuur is. Ik heb bij deze look het NYX Jumbo Pencil in Milk gebruikt, de witte basis plakt goed en zorgt ervoor dat de kleuren nog intenser worden. Voor deze look heb ik de 5de en 6de (blauwe) tint op mijn ooglid aangebracht (5de aan de binnenkant, 6de meer in het midden). In de crease heb ik aan de buitenkan de 8ste (roodpaarse) tint en aan de binnenkant de 9de (lichtpaars). In de buitenste ooghoek zit de 7de (donkerpaarse) tint. Onder het oog heb ik aan de binnenkant de eerste twee tinten (zeegroen), die liet ik overlopen naar de blauwe en paarse tint die ook op het ooglid zitten. Een pittige zwarte eyeliner en oogpotlood maken de look af!


























En hier wat full-face fotos! Zoals je ziet zijn de kleuren knallend, maar niet overheersend (vind ik). Dat komt omdat ik vrij veel eyeliner heb gebruikt, hierdoor worden de felle kleuren minder overweldigend. In het echt zijn de kleuren nog iets feller, meer zoals op de close-up foto's. Ik vind deze look echt helemaal geweldig en de kleuren uit het palette passen heel goed bij elkaar. Het enige wat ik miste was een highlighter, dus die pakte ik uit mijn (hoe kan het ook anders) Lorac Pro palette.

Wat ik verder gebruikt heb:
- L'Oréal True Match Foundation R1-C1
- Collection Lasting Perfection Concealer in 1 Fair
- Catrice Prime&Fine Translucent Loose Powder 
- Anastasia Contour Kit (Fawn, Java, Banana)
- Superdry Blush Burnt Coral
- Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter in Peach Lights
- Rimmel Stay Matte Pressed Powder in 003 Peach Glow
- Urban Decay Primer Potion
- NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
- Makeup Revolution Mermaids vs. Unicorns Palette
- Lorac Pro Palette (Cream)
- Make Up Store Cake Eyeliner Black
- I Heart Makeup All Day & Night oogpotlood in One Sin Too Many?
- Lancôme Grandiôse Mascara
- Makeup Revolution Ultra Brow Arch & Shape in Medium
- Catrice Brow Gel
- Flormar Pretty Lipgloss in P802 (denk ik, kleurnummer is niet echt duidelijk)
- Evian Spray


Zou jij deze look dragen? Ben je benieuwd naar het Mermaids vs. Unicorns palette?

x

2 opmerkingen: