maandag 27 april 2015

FOTD: Kingsday
























Ok, ik heb helemaal niks gedaan op Koningsdag. De tentamenweek is net achter de rug en mijn stemming stond naar thuis niks doen in plaats van feesten. Maar zonder bijpassende make-up look laat ik deze dag niet voorbijgaan! En dat werd natuurlijk oranje all over.





Oranje vind ik een hele toffe kleur voor ooglooks. Omdat ik blauwe ogen heb komen ze door warme kleuren als oranje nog beter uit. En gecombineerd met een stevige wing vind ik het er al helemaal leuk uitzien. Ik gebruikte oranje kleuren van Sleek en Makeup Revolution in de crease en bracht op het ooglid een mooie koperen kleur (eBay) aan. Onder het oog een super intense gouden kleur (eBay) en in de ooghoek een 'normale' gouden kleur (Makeup Revolution). Zwarte eyeliner maakt het af en zorgt ervoor dat je ogen er niet 'geïrriteerd' uitzien.


























En voor de rest van het gezicht probeerde ik natuurlijk ook zoveel mogelijk oranje toe te voegen in de vorm van blush en lipstick! Hoewel ik dus niks heb gedaan op Koningsdag was het toch een geslaagde dag omdat ik lekker heb uitgerust en in de tuin van het zonnetje heb genoten!
Mijn haar is nu trouwens donkerbruin geverfd, ik wil het langer laten groeien en donkerbruin veroorzaakt minder lelijke uitgroei dan rood-paars met mijn donkerblonde haar ;).

Ik draag verder:
- L'Oréal True Match Foundation R1-C1
- Collection Lasting Perfection Concealer in Fair
- Anastasia Contour Kit (Fawn) *
- Essence Heat Wave blush *
- H&M Highlighter (oude kerstcollectie) *
- Catrice Eyebrow Kit *
- Essence wenkbrauwgel *
- Urban Decay Primer Potion *
- Nyx Jumbo Pencil in Milk *
- Sleek Matte V1 Palette *
- Makeup Revolution Eyes Like Angels Palette *
- Losse oogschaduws van eBay
- Makeup Revolution Iconic 1 Palette *
- I Heart Makeup All Day & Night Oogpotlood in One Sin Too Many? *
- Make-up Store Cake Eyeliner * 
-Lancôme Grandiôse Mascara
- Maybelline Lipstick 912 Electric Orange

Producten gemarkeerd met * zijn dierproefvrij

Hebben jullie iets gedaan met Koningsdag?

-x-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten