dinsdag 28 april 2015

Day to Night: Party Orange























Ik ben zo iemand die het leuk vindt om looks gedurende de dag aan te passen. En zodoende bouwde ik mijn Koningsdag look van gisteren om van een felle oranje look naar een feestelijke avond make-up. En dat gaat heel snel en makkelijk!
















Om zo'n knaloranje look wat meer geschikt te maken voor de avond, heb ik de oranje crease weggewerkt onder donkerbruine oogschaduw. Hierdoor blijft alleen de wat meer koper-oranje kleur op het ooglid over. De wing heb ik vervolgens aan de bovenkant met zwarte oogschaduw vervaagd, zo wordt het geheel meer smokey. Als laatste finishing touch heb ik de binnenste ooghoek nog wat lichter gemaakt. En zo heb je in drie snelle stappen je hele ooglook compleet omgegooid.

























Ik wisselde de oranje lipstick in voor een nudetint en ging helemaal loco met de highlighter. Op de rechterfoto zie je goed de glow die het geeft: ZO MOOI. Highlighters maken je look echt af en geven het naar mijn mening net effe wat extra's.
Hoewel ik mijn Koningsdag look waarchijnlijk niet op een 'normale' dag zou dragen, zou ik dat met deze ooglook wel doen. Gewoon, naar school of naar een afspraak. Het bruin zorgt ervoor dat de look net wat draagbaarder wordt. Misschien vind je dit voor overdag net wat te gek, dan kun je deze look natuurlijk inzetten als een feestelijke avondlook!

Ik draag verder:
- L'Oréal True Match Foundation R1-C1
- Collection Lasting Perfection Concealer in Fair
- Anastasia Contour Kit (Fawn) *
- Essence Heat Wave blush *
- H&M Highlighter (oude kerstcollectie) *
- Catrice Eyebrow Kit *
- Essence wenkbrauwgel *
- Urban Decay Primer Potion *
- Nyx Jumbo Pencil in Milk *
- Sleek Matte V1 Palette *
- Makeup Revolution Eyes Like Angels Palette *
- Losse oogschaduws van eBay
- Makeup Revolution Iconic 1 Palette *
- Lorac Pro Palette * 
- I Heart Makeup All Day & Night Oogpotlood in One Sin Too Many? *
- Make-up Store Cake Eyeliner * 
-Lancôme Grandiôse Mascara
- NYC Expert Last Lip Lacquer in Bare Brooklyn

Producten gemarkeerd met * zijn dierproefvrij

-x-

2 opmerkingen: