woensdag 11 maart 2015

Spending Fast: Update #3


























Ik zit nu al bijna tweeënhalve maand in mijn Spending Fast (kort uitgelegd: een no-buy van een jaar). Tijd voor een update! Hou ik het nog vol of ben ik ondertussen huilend de winkels ingerend?

Dat valt gelukkig nog mee. Sinds het begin van de Spending Fast heb ik twee keer de regels overtreden. De eerste keer was toen mijn telefoon kapot ging en ik een nieuwe moest kopen. Jammer, maar het was eigenlijk wel echt nodig. Als je het bekijkt in termen van noodzaak, is het geen overtreding geweest.
De tweede keer dat ik in overtreding ging was toen ik de Catrice Pure Shimmer Highlighter kocht. Ik had voor dit doel speciaal een cadeaubon achter de hand gehouden, maar de collectie kwam eerder dan verwacht uit en ik had de cadeaubon niet bij me. En er was er nog maar één over... ik ging overstag. Ik kreeg er wel korting op, dus dat was dan weer mooi meegenomen (en een soort van goedmakertje).

Qua uitgaven gaat het dus best wel goed, en ik verwacht dat dat nog wel zal blijven. Je zult binnenkort trouwens wel weer nieuwe producten terugzien op deze blog. Ik was een paar dagen geleden namelijk jarig! Ik heb de respectabele leeftijd van 20 bereikt, en heb voor mijn verjaardag wat geld gehad, wat ik wél mag uitgeven. Cadeau's (dus ook geld) vallen namelijk niet onder de regeling ;).

Dat was weer een korte update over mijn Spending Fast, binnenkort plaats ik nog een artikel met wat ik tot nu toe van dit bloedstollende avontuur heb geleerd! :)

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten