maandag 23 maart 2015

Review: Catrice Longlasting Lipliner 'Hey Macademia Ahey!'




















Bruine lippen zijn het helemaal de laatste tijd, en op Instagram word je er helemaal mee overspoeld. En wat voor beautyliefhebber zou ik zijn als ik me niet schaamteloos laat meevoeren in deze trend? Ik had nog wat verjaardagsgeld over, dus toog ik naar de Kruidvat om een bruine beauty te bemachtigen.

En die bruine beauty is uiteindelijk dit lippotlood van Catrice geworden, in de kleur 020 Hey Macademia Ahey!. Ik vind de namen van Catrice altijd wel leuk, hoewel ze soms een beetje flauw, achterhaald of ingewikkeld zijn. Maar alles is beter dan een saai nummertje natuurlijk!
























Het potlood heeft een lichte bruine kleur die een klein beetje roze in zich heeft. Dat is gunstig, dat zorgt ervoor dat je minder snel een grauwe-lippen-look krijgt. Verder is het best een rechttoe-rechtaan potloodje. Het bevat geen glitters of andere ongein en is nog gewoon van hout. Dat soort potloodjes vind ik stiekem nog het fijnst, daarmee kun je nog altijd de scherpste puntjes creëren.































En dan de swatches! Het lippotlood is lekker romig en geeft makkelijk kleur af. Op de lippen ziet het er ook goed uit, het benadrukt velletjes gelukkig niet heel sterk, zoals lippotloden wel eens kunnen doen. En de full face: gooi er een filtertje overheen en ik ben helemaal instagram waardig ;). Ik vind dit een erg mooie en toch wel stijvolle kleur, hij staat mooi bij simpele neutrale ooglooks. Als je een hele kleurige ooglook hebt dan clashen de kleuren we leen beetje, dus dat zou ik niet aanraden.
Het lippotlood is ook lekker longlasting, na een avondmaaltijd zat het lippotlood er nog redelijk op. Het was wat vlekkerig geworden, maar was nog wel acceptabel.

De kleur van dit lippotlood is lekker on-trend en ook nog eens mooi. Hij blijft goed zitten en kost ook nog eens weinig. Wat wil je nog meer?

Ben jij ook fan van de bruine lippen trend of mag hij van jou snel weer terug naar de jaren '90?

Catrice Longlasting Lipliners kosten €1,99 en zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister

6 opmerkingen:

  1. Ik vind budgetpencils van Essence en Catrice echt super fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook! Hoewel die van Essence bij mij wel eens uitdrogen waardoor er geen kleur meer vanaf komt :(. Maar he, voor 1 euro kan je niet klagen natuurlijk!

      Verwijderen
  2. Oh wauw! Die kleur is echt heel erg mooi. Je staat er prachtig mee! xo // Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een toffe kleur! En bedankt :)

      Verwijderen
  3. Ik ben heel erg fan van bruine lippen! De Catrice potloden droogden bij mij erg snel uit dus misschien kijk ik bij een ander merk. Jou staat het heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat ze je lippen uitdrogen, bij mij juist minder dan normale potloden! En bedankt :)

      Verwijderen