zondag 29 maart 2015

MAC Bao Bao Wan Lavender Jade





















Ook al is 'ie allang uitverkocht, deze lipstick wil ik toch nog even in de spotlight zetten. Gewoon omdat het kan. De prachtige Lavender Jade lipstick uit de MAC Bao Bao Wan limited edition.

























Al vanaf de eerste keer dat ik hem zag, wist ik: we zijn meant to be. Ik wilde deze kleur heel graag hebben, en hield er ook wat verjaardagsgeld voor apart. Online had ik hem gemist, dus was mijn enige kans om hem te halen naar de MAC Pro Store gaan, zo vroeg mogelijk. Het werd dus vroeg opstaan om er vóór openeningstijd te zijn. Dat lukte me, en ik heb Lavender Jade nu in mijn bezit! Ik heb er ook ééntje gehaald voor Suzanne van fashionisaparty (mijn favoriete blog), die er ook hele mooie foto's van gemaakt heeft!




















En hier de geweldige kleur. Paars is mijn favoriete kleur, en zo'n mooie paarse lipstick was ik nog nooit tegengekomen. De kleur is wel lastig vast te leggen op de foto, de kleur valt vaak koeler uit.
















De kleur ziet er op close-ups een beetje vlekkerig uit, maar is dat in het echt helemaal niet. Gelukkig maar. Links zie je de kleur 'op zichzelf', en rechts heb ik aan de buitenrandjes wat van Heroine aangebracht, waardoor er een ombré effect ontstaat. Dat vind ik ook heel leuk staan!
























En hier nogmaals, maar dan full face. Links de kleur op zichzelf, rechts weer gecombineerd met Heroine. De combinatie maakt het net wat gangbaarder, maar op zichzelf vind ik de kleur specialer. Ik vind de kleur echt heel leuk staan, en zelfs mijn ouders en broertje vonden de kleur mooi, terwijl normaal alleen een vies gezicht trekken als ik een opvallende kleur opheb. Win-win dus!

Ik vind het heel jammer dat de kleur niet meer te verkrijgen is, maar dat maakt het ook een soort van speciaal. Mocht je deze kleur op één of andere manier nog tegenkomen, snatch it! Ik ben er in ieder geval extreem blij mee!



2 opmerkingen: