woensdag 4 maart 2015

Essence Easy 2 Use Eyeliner Pen


Van het vernieuwde Essence assortiment was dit het product waar ik het meest benieuwd naar was. Een eyelinerpen met haartjes, net als de bekende (maar dure!) Kat von D Tattoo Liner. Ik ben zelf iemand die eyelinerpennen niet fijn vindt om mee te werken, dus zou dit wel wat zijn?




Deze eyelinerpen is anders dan andere eyelinerpennen in dat hij een stift met haartjes heeft, zoals je op de foto ziet. Hierdoor zou hij veel makkelijker in gebruik moeten zijn. De vilten puntjes van normale eyelinerpennen vind ik echt verschrikkelijk, altijd zo stroef en ze geven al snel geen kleur meer af. Ik had een paar goede reviews gelezen, maar daar werd de pen vooral getest voor dunne lijntjes of kleine wings. Ik was benieuwd of deze eyelinerpen ook een wing van formaat aankon, omdat ik hou van wat pittigere wings. Laten we eens kijken!


Ik begon met een vrij normale (voor mijn begrippen dan) wing om even te testen, en op mijn eerste oog ging het allemaal op rolletjes. Met deze eyeliner kun je hele dunne en precieze lijntjes trekken, wat heel handig is om het puntje van je wing mooi strak te krijgen. Ook is hij goed zwart!


Maar toen ik overging op mijn andere oog besloot de eyeliner dat het genoeg was geweest, en hield er mee op. Ik probeerde te schudden en hem eventjes op de kop te houden, maar hij gaf geen sjoege. Hier eindigde dus mijn dappere Easy 2 use avontuur.


Toen heb ik het karweitje maar afgemaakt met mijn normale eyeliner. En dit is dus wat het had moeten worden.


Een beetje jammer dus, deze eyeliner. Na een avondje was de pen weer een beetje opgeladen, maar als je niet de hele dag de tijd hebt om je eyeliner te doen zou ik deze eyeliner afraden voor als je een flinke wing wilt zetten. Als je van de kleine lijntjes en brave wingetjes bent, dan is deze pen misschien wel wat voor jou. Ik gebruik hem nu zelf om de puntjes van mijn wings wat strakker te maken als het met mijn normale eyeliner eens niet lukt. De rest van de tijd ligt hij een beetje stof te vangen. Het had zo mooi kunnen zijn, maar nu is het alleen maar verspilling van mijn cadeaubon :(.

Essence Easy 2 Use eyeliner pen kost €2,89 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen