zondag 1 maart 2015

DIY: Geef je Color Tattoos een tweede leven!


Ik heb veel Color Tattoos, maar gebruik sommige niet meer omdat ze droger en stroever waren geworden. Zonde natuurlijk, totdat ik van verschillende Youtubers een hele handige tip hoorde waarmee je Color Tattoos weer kunt verversen!




Dit is de Color Tattoo in kwestie, er komt geen kleur meer vanaf, alleen een paar glitterdeeltjes. Deze gaan we vandaag weer bruikbaar maken. Bij dit soort uitgedroogde producten is meestal alleen de bovenste laag 'slecht', het product eronder is nog goed. Dat prodcuct moet je naar de oppervlakte zien te brengen. De manier waarop je dat doet is kinderlijk eenvoudig:


Je pakt een dun en scherp voorwerp, ik gebruik hier een sateprikker, maar je kan ook een tandenstoker of lucifer gebruiken. Hiermee ga je in de Color Tattoo prikken en roeren, totdat je hele Color Tattoo gemengd is zoals op de rechterfoto. Als je wilt kun je ook maar een gedeelte doen. Doordat je alles gemengd heb is de Color Tattoo weer zacht en bruikbaar geworden!


En zoals je ziet komt er nu weer lekker kleur vanaf! De structuur van de Color Tattoos is een stuk minder stroef, waardoor hij ook makkelijker aan te brengen is.


Een supersnelle en makkelijke tip, met veel resultaat. Ik kan mijn Color Tattoos weer makkelijk gebruiken en ik hoop dat jullie hier ook iets aan hebben!


















1 opmerking:

  1. Super handige tip!! Ik was idd al als een gek mijn CT aan het opmaken omdat ze aan het uitdrogen waren xD

    BeantwoordenVerwijderen