zondag 1 februari 2015

The Minimalist Game Finale: dag 30 & 31



























Jahoor, het is me gelukt. Ik ben 496 objecten lichter! Het vreemde is dat ik me nauwelijks kan herinneren welke objecten ik ook alweer weg heb gedaan, slecht hè! Dat bevestigt maar weer dat ik veels te veel onnodige troep had.
Hierboven zie je dag 30!

Weggooien:
- Parka (helemaal verkleurd door de zon)
- Nepbloem
- 4x armbandjes
- stukken touw en draad

Weggeven:
- brillenkoker
- haarbandje met veren
- 7x nagellak
- 14x loomarmbandjes



































En hierboven dag 31!

Weggooien: 
- 2x Fimoklei
- broche
- heel oud EHBO kitje
- MUA oogschaduw
- Essence oogschaduw die echt schrikbarend oud is (8 jaar)

Weggeven:
- Vijftig tinten grijs (niet zo'n geweldig boek als ik verwachtte)
- vellen om 3d kaarten te maken
- stickers om 3d kaarten te maken
- opvouwbare zonnebril
- armband
- pastelkrijtjes
- lint en koord
- Opplaksterren
- sieradendoosje
- pailletten
- wenskaarten (in witte enveloppen)
- kaartspel
- Wet 'n Wild oogschaduwdoosje
- oorbellen
- statement ketting
- 6x lipstick
- foundation
- oogschaduwpigment
- lange kralenketting
- doosje met loombandjes


Dat was het dan voor The Minimalist Game! Ik ben blij dat ik wat troep uit m'n leven heb kunnen bannen. Deze Game was makkelijker dan ik had verwacht, maar dat komt denk ik omdat ik zoveel troepjes heb. Binnenkort komt er nog een uitgebreider artikel over hoe ik deze Game heb ervaren.
Fijne zondag nog :)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten