dinsdag 17 februari 2015

Swatchfest: Essence Longlasting Lipsticks!






















Aangezien ik zoveel lipsticks heb, leek het me leuk om ze allemaal te swatchen, zodat jullie er misschien ook wat aan hebben. Ik swatch ze alleen op mijn arm, maar als jullie ook full-face foto's willen, hoor ik dat graag van jullie :). Ik wil dat voor de volgende keer wel doen, maar ik heb op het moment last van een wondje op mijn mond, vandaar. Vandaag behandel ik de Essence Longlasting lipsticks, waarvan ik er 9 heb.






























Hierboven zie je de kleurtjes die ik heb. Ik vind deze lipsticks heel fijn, voor weinig geld heb je een kwalitatief goede lipstick! De term 'longlasting' vind ik wel een beetje overdreven, de houdbaarheid van de lipstick is niet geweldig, gewoon 'normaal'. Ik vind het fijn dat de lijn vooral bestaat uit 'basiskleuren', zo kun je makkelijk een hele complete lipstickcollectie bij elkaar krijgen ;). Ik heb vooral alle 'eerste' kleurnummers, toen deze lipsticks net uitkwamen ging ik helemaal loco en kocht ik er veel tegelijk, haha. Helaas zijn sommige kleuren net uit het assortiment, dus probeer ze nog te scoren in de actiebakken! Op naar de swatches!






















Ik heb de kleuren op nummer geswacht. Van links naar rechts zie je:
01 Coral Calling: Een mooie maar ingetogen koraalkleur. Bijzonder, want meestal zijn koraalkleuren meteen erg fel.
02 All You Need Is Red: Een rode kleur met warme ondertoon. Perfecte basic!
03 Dare To Wear: Ook een rode kleur, maar deze heeft een koele ondertoon. Dit is de enige kleur die een lichte shimmer bevat, die heel subtiel is.
04 On The Catwalk!: Een mooie baksteenrode kleur, Deze kleur pimpt een basic outfit, je lijkt meteen een stuk chiquer!
05 Dare To Be Nude (uit assortiment): Een vrij donkere nudekleur. Voor mij is hij iets te donker, daardoor ziet hij er een beetje vreemd uit. Als je donkerder bent dan ik is het een perfecte nude!
07 Natural Beauty: Een geweldige basic lichtroze kleur. Past werkelijk overal bij!
08 Colour Crush (uit assortiment): Een felle roze kleur. Niet superspeciaal, er zijn veel soortgelijke kleuren te vinden.
09 Wear Berries! (uit assortiment): Mijn favoriet, een ingetogen paarse kleur. Ik vind het zo raar en jammer dat Essence deze uit haar assortiment gooit, deze kleur is juist de meest draagbare paarse kleur, zo tof. Probeer hem nog te scoren!!
19 Black Gossip: Ineens een hele sprong in nummers, haha. Dit is een basic (nouja, basic..) zwarte kleur. De kwaliteit is erg goed, het is moeilijk om een dekkende zwarte kleur te vinden. Als je nog een zwarte lipstick zoekt, dan zit je bij Essence goed.

Dat waren al mijn swatches, helaas zijn er dus al 3 uit het assortiment :(. Helaas heb je dat met zulke steeds vernieuwende budgetmerken. Ik zou daarom ook wachten tot een assortimentsupdate, dan kun je nog toffe kleuren scoren voor nóg minder geld!

De Essence Longlasting Lipsticks kosten €2,39 en zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

x

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die lipsticks van Essence heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien welke kleuren jij in je stash hebt zitten. Ik ben ook enigszins verslaafd aan de Longlasting Lipsticks van Essence.

    BeantwoordenVerwijderen