maandag 23 februari 2015

Makeup Revolution Lipstick Make Me Magnificent




























Het werd maar weer eens tijd voor een Makeup Revolution review, vond ik. Dus daarom vandaag een toffe paarse lipstick uit de Atomic collectie: Make Me Magnificent.





























Make Me Magnificent is een bijzondere paarse frosty kleur die opvalt, maar toch niet te ver uit de 'comfort zone' is. Als je alleen je grote teen uit de comfort zone durft te steken, is deze kleur wat voor jou!





















Op de swatch hierboven zie je de kleur. Zoals je ziet is de finish best wel frosty, daar moet je van houden. Ik vind het in combinatie met de kleur niet te extreem (als hij nou lichtroze zou zijn, was het een ander verhaal). Op deze foto lijkt hij vrij roze, maar bij een andere lichtinval is hij weer meer paars. Het is geen superdekkende lipstick, dus als je vrij roze lippen hebt zoals ik zal de kleur altijd wel een beetje meer roze uitvallen.

En hier een full-face foto! Ik ben geen groot fan van de formule van de Makeup Revolution lipsticks, ze voelen superglibberig aan en ze hebben een beetje een aparte zoete geur. De kleuren verdelen ook niet zo goed over de lippen. Dat kun je met deze kleur gelukkig niet zo goed zien, maar bij donkere kleuren moet je goed de tijd nemen. Ook blijven ze niet zo lang zitten, omdat ze megaglibberig en creamy zijn. En de verpakking is ook al niet geweldig: de dop raakt heel snel los.

Over het algemeen is het dus een toffe kleur, maar jammer dat de lipsticks zelf niet zo geweldig zijn. Er is gelukkig wel gewoon mee te leven :).
Als je het een leuke kleur vindt zou ik hem toch misschien wel halen, want de lipsticks van Makeup Revolution kosten maar €1,50! Dat is echt extreem goedkoop, dus ik vind het het experiment waard ;).
Je kunt deze lipstick onder andere op Beauty88 kopen!

Zou jij deze kleur kopen (en dragen)? Laat het weten in de comments!


1 opmerking: