vrijdag 27 februari 2015

Catrice Nude Purism: Pure Shimmer Highlighter



























Hét sterproduct van de huidige LE van Catrice: de Pure Shimmer Highlighter. Mensen die weten dat ik met een Spending Fast zit, vragen zich misschien af hoe ik aan deze highlighter kom, aangezien ik geen geld mag uitgeven. Wat ik niet verteld heb in mijn Spending Fast update van gisteren, is dat ik de regels heb overtreden en dit product heb gekocht.
Ik had een cadeaubon van de Kruidvat speciaal gereserveerd voor dit doel, maar die had ik op het moment dat ik deze highlighter tegenkwam niet bij me. En er was er nog maar één over... in the heat of the moment heb ik mezelf overgehaald om één keer de regels te overtreden. Ik kreeg er ook nog korting op, waardoor ik maar €3,50 kwijt was, wat ik acceptabel vond.





























Waarom ik deze highlighter gekocht heb, hoewel ik er al een ziljoen heb? Nou, KIJK DAT PATROONTJE! Deze highlighter is qua vormgeving gewoon gekristalliseerde perfectie. Ik ben dol op minimalistische verpakkingen (check) en geometrische patronen (check), en door het 3D-printje wist ik zeker: Deze highlighter MOET ik hebben. En zo geschiedde.
Maar genoeg gewauwel over mijn kromme redenaties: Hoe is de highlighter nou eigenlijk in gebruik?

























Op de linkerfoto zie een swatch van de highlighter, op de rechterfoto heb ik geprobeerd het effect vast te leggen, maar je ziet het niet echt goed (en eh, let maar niet op die donkere kringen). Zoals je ziet is het effect van de highlighter heel erg subtiel. Dat vind ik eigenlijk wel jammer, je ziet de highlighter niet verschrikkelijk goed, maar als je even snel een beetje highlighter nodig hebt is deze wel handig, dan heb je niet meteen een shiny streep op je gezicht. Wat me ook opvalt is dat de highlighter niet een bepaalde kleur of ondertoon (misschien heel ietsjes koel) heeft, het is inderdaad 'pure shimmer' zoals op de verpakking staat. De shimmers zijn niet zo fijn (daarmee bedoel ik klein), dus in het zonlicht kun je wel echt de aparte shimmerdeeltjes zien. Of je dit een pluspunt vindt is aan jou om te bepalen. Opzich dus een oké highlighter, maar ik word er niet door omver geblazen. Dat is verder niet erg, ik had hem toch meer gekocht voor het patroontje ;).

























Als je een sucker bent voor een mooi product wat ook nog een subtiel effect geeft, dan zou ik deze highlighter zeker meenemen. Dan moet je wel snel zijn, want ik ben namelijk niet de enige die dit een mooie highlighter vindt ;).
De Catrice highlighter kost €4,59 en is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister en is Limited Edition.

1 opmerking: