vrijdag 9 januari 2015

The Minimalist Game: dag 8 & 9 DE EXTREME DUBBEL-EDITIE

Ehm, ja, sorry. Ik had gisteren helemaal geen tijd om spullen uit te zoeken en op de foto te zetten, dus vandaag is het even een gecombineerde editie. Lekker veel spulletjes tegelijkertijd! Ik heb de spullen nu trouwens in verschillende categorieën gezet, in plaats van heel ingewikkeld elk item van links naar rechts af te gaan. Zo is het misschien wat makkelijker te overzien ;).

































Weggeven: Juicy Fruit kauwgom, landen kwartet, oplaadkabel, smiley gummen, armbandje, doorzichtige pasjeshouder

Weggooien: 2x zelfgemaakte ketting, blacklight lampje (linksboven), oude cadeaukaarten, verpakkingen die ik eerst wilde bewaren (maar waarom?), Monstertail handleiding, oude sleutels, Palmer's crème, 2 paar oorbellen, potlood, DIY oogschaduwpalette (van een miljoen jaar geleden)

Ik vind het bijna leuk om al deze dingen weg te doen. Het geeft bijna een gevoel van macht en vrijheid: ik heb al deze spullen écht niet nodig! Weer een aantal spullen waar je je geen zorgen over hoeft te maken.
Goed, ik hoop de rest van de maand wel op tijd te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen