woensdag 7 januari 2015

The Minimalist Game: dag 7

































Zo, de eerste week zit erop! Vandaag had ik mijn bureaulaatjes wat opgeruimd, waarbij ik weer tegen allemaal onnodige troep stuitte.
Oortjes oprol ding?: Ok, ik kreeg dit bij mijn mp3-speler, en volgens mij is het een ding om je oortjes omheen te rollen zodat ze niet in de knoop gaan?? Maar ik weet het dus niet zeker. Ik heb dit ding nooit gebruikt, dus dan kan ik hem net zo goed gewoon weggooien.
Een heleboel pennen en stiften: Deze pennen en stiften doen het allemaal nog, maar ik gebruik ze gewoon niet. Ik ga ze weggeven aan de scouting, daar verdwijnen heel vaak op magische wijze pennen, dus nieuwe kunnen ze altijd goed gebruiken.
Mini-heupflesje: Tsja.. ooit eens gekocht voor een euro omdat het me wel grappig leek. Maar het is gewoon een te klein flesje. Als je het doet, doe het dan goed (ik impliceer hiermee niet dat ik altijd een grote heupfles bij me heb, haha). Deze ga ik weggeven aan een vriend.
Heupfles: Dit is dan een normale heupfles, maar deze gebruik ik nooit omdat ik een andere heb die wat compacter is. En ik erger me ook een beetje aan de spelfout op de fles. Deze ga ik ook weggeven!
Lege pennen en vullingen: Waarom bewaar ik dit nog? Weggooien! (Ik heb er nog veel meer weggegooid, maar die heb ik niet op de foto gezet)
Krimpfolie: Dit is van die folie die krimpt en dik wordt als je het in de oven doet. Met dit blaadje kan ik alleen niet zoveel meer (die drietand is eigenlijk te dun om te laten krimpen), dus dit ga ik ook weggooien.
Testers: Ik wil niet eens weten hoe oud deze zijn. Bovendien ben ik nog niet klaar voor Cellular Anti-Age. Weggooien.

Eindelijk een beetje overzicht in mijn bureauladen, zonder dat ik altijd maar in de lege pennen graai! Tot nu toe is mijn oordeel over deze challenge positief! Het ruimt lekker op en laat je realiseren dat je zoveel dingen hebt die maar in de weg liggen.

Tot morgen!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen