dinsdag 6 januari 2015

The Minimalist Game: dag 6































Vandaag weer 6 mooie dingetjes die mijn leven uit mogen en de wijde wereld in (of de prullenbak)! Al deze dingen komen van de boekenplank, dus die is nu lekker opgeruimd. Ik word blij van al die extra ruimte!
Pokémon & Yu-gi-oh kaarten: Laatst gehad met een sinterklaas dobbelspel (waarbij je niks mocht kopen, alleen weggeven wat je niet meer gebruikte). Het zat in een cool blikje wat ik graag wilde hebben, maar de kaarten ga ik niet gebruiken. Ze zijn ook niet echt goed, dus ik gooi ze lekker weg.
365 Proefjes: Dit is een superleuk boek, maar niet echt meer iets voor mijn leeftijdscategorie. Ik ga dit boek weggeven aan de scouting, voor de jonge kids daar is het wel helemaal leuk :).
Twilight boek: Ik was op mijn 15e helemaal fan van de Twilight-saga, en dit boek vond ik een paar jaar geleden bij de Action voor 1 euro. Goeie deal, dus ik nam hem mee. Helaas was mijn Twilight-interesse eigenlijk al over, waardoor ik dit boek nooit gelezen heb. Ik ga dit boek weggeven.
Boek Nooit Alleen: Ooit een cadeautje bij de boekenweek, ik heb hem al een tijdje, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om hem te lezen. Ook dit boekje ga ik weggeven.
MAX oogpotlood: Ik weet niet waarom dit op de boekenplank lag, maar het zal wel. Ik vind dit oogpotlood helemaal niks, dus weggooien die handel.
Bak met kralen: Deze kralen vind ik iets te groot om er iets moois van te maken, ook deze bak ga ik weggeven aan de scouting, altijd leuk om wat knutselspul te hebben!

Pfoe, naarmate de maand vordert worden de beschrijvingen steeds langer, haha! Dat is ook wel logisch natuurlijk, maar daar had ik aan het begin niet bij nagedacht.
Ik vind het fijn dat je bij The Minimalist Game opruimt, maar niet teveel op één dag. Het maakt het makkelijker om te bepalen wat er weg kan, en het kost niet zoveel tijd per dag (als je genoeg troep hebt dan). Nu heb ik eindelijk een beetje ruimte op mijn boekenplank waar ik dingen kwijt kan die ik vaak gebruik!

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen