maandag 5 januari 2015

The Minimalist Game: dag 5





























Vandaag een horloge-editie! Ik ben gek op aparte horloges maar helaas passen deze niet goed of zijn ze kapot.
Zwart 'turntable' horloge: Dit zwarte horloge is mijn favoriet, ik heb hem ruim een jaar met plezier gedragen. Helaas heeft hij waterschade opgelopen en is laatst het glaasje er een paar keerr uitgevallen, dit horloge is nu echt op. Deze ga ik dus weggooien. Ik heb een paar weken geleden een nieuwe besteld, dus gelukkig hoef ik niet zonder mijn favoriete horloge :).
Zilveren 'turntable' horloge: Dit vind ik ook een supercool horloge, maar het metalen bandje is net te groot voor mij, en ik kan hem niet vervangen. Deze ga ik proberen te verkopen, want hij is nog praktisch nieuw.
La Roche Posay Anthelios: Dit is een SPF 50+ gezichtscrème die ik lang heb gebruikt onder mijn make-up. Hij werkt heel fijn en matterend. Hij is nog niet op, maar hij is een beetje oud en dan gaat de factor er natuurlijk uit. Ook ruikt hij wat muffig. Weggooien dus!
Binair Horloge: Dit horloge is heel cool, alleen heeft hij zo'n schakelbandje wat veels te groot voor mij is. Ik ga hem als laatste redmiddel nog proberen te verstellen, maar anders verkoop ik hem (en als ik hem wel kan houden post ik natuurlijk later één item extra ;)).
Rekenmachine Horloge: Oké, dit horloge is leuk, maar supercrappy. Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht voor €2 bij de Action, maar hij loopt nu structureel 10 minuten achter, waar ik niet echt op zit te wachten, en iemand anders ook niet. Weggooien!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten