zaterdag 3 januari 2015

The Minimalist Game: dag 3

























Dag 3, en ook vandaag was het niet moeilijk om te kiezen wat ik weg zou doen.
OV-chipkaart hoesje (weggeven): Dit hoesje heb ik jaren geleden gehad bij de H&M, en ik dacht altijd dat ik hem wel ergens voor zou kunnen gebruiken. Het is nu zo'n 4 jaar later en ik heb het ding nog steeds niet gebruikt. Ik ga dit hoesje aan mijn vader geven, hij is zo iemand die altijd wel een functie vindt voor dit soort dingen als we op vakantie zijn.
Powerbank (weggooien): Deze powerbank heb ik ooit gekocht om mijn telefoon op te laden, maar hij doet het voor geen meter. Hij is al leeg als mijn telefoon nog geen 3% is opgeladen, weg ermee dus.
Suikerklontjestang (verkopen): Ja, dit is dus blijkbaar een tang om suikerklontjes mee op te pakken (heb ik me door mijn moeder laten vertellen). Ik vind het een supervet ding, maar ik zal hem nooit gebruiken omdat ik nooit suiker in mijn koffie/thee doe. Voor een klein bedrag wil iemand hem vast wel overnemen, want het is wel een leuk ding!

Tot nu toe gaat het op rolletjes, ik kan nog genoeg dingen bedenken waar ik vanaf wil. Ik weet ook al wat ik morgen weg doe, maar dat zie je morgen wel ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen