vrijdag 30 januari 2015

The Minimalist Game: dag 29




























Vandaag even een crappy telefoonfoto, de normale camera heb ik niet tot mijn beschikking :(. De foto's van dag 30 en 31 komen waarschijnlijk op 1 februari, omdat ik dit weekend niet echt thuis ben.

Weggooien:
- allerlei folders
- WNF boekje
- Lush boekje
- oud collegeblok
- sleutelhangerdingen
- Een oude oorbel (het is er ook maar eentje, de andere ben ik al jaren kwijt, haha)
- Geurolie

Weggeven: 
- heel veel insteekhoesjes en -mapjes
- pleisters
- 2x schriften
- een boel postzegels (rechtsboven, ik had op de basisschool een hele collectie. maar dat is al jaaaren geleden)
- 17x loomarmbanden (met pijn in mijn hart, alweer. maar ik moet echt ff minder bandjes hebben rondslingeren)

Ik ben biiijna klaar met mijn project. Zondag kan ik weer helemaal aan de slag, en vanaf dan hoop ik ook weer regelmatig andere artikelen te posten!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten