donderdag 29 januari 2015

The Minimalist Game: dag 28





























Oeps, weer iets te laat. Het project op de universiteit vergt echt veels te veel tijd (hehe dat rijmt). Vandaag toch maar weer eens de make-up doos met 'twijfelgevallen' ingedoken. Producten die ik niet gebruikte, maar ook niet echt weg wilde doen. Het was tijd om knopen door te hakken, deze producten doe ik nu allemaal echt weg!

Weggooien:
- potje witte schmink

Weggeven:
- Maybelline Superstay foundation (hele fijne foundation, alleen te donker)
- 9x lipgloss
- 3x highlighters
- glimmende Essence bronzer (heel oud)
- MNY blush
- 6x mono oogschaduw
- 2x lipstick
- Catrice oogschaduw duo
- Catrice blauw oogpotlood
- Catrice Ultimate Matt foundation

Alle producten heb ik weggegeven aan vriendinnen, die er heel blij mee waren! Als je zelf gaat opruimen, bedenk dan eerst of iemand anders het nog kan gebruiken. Heel veel (knutsel)spullen kun je namelijk weggeven aan de lokale scouting of basisschool. Een groot deel van mijn weggeef-spullen gaat ook naar mijn eigen scoutingvereniging, omdat dit soort verenigingen het altijd heel goed kunnen gebruiken.
Kleding bijvoorbeeld moet je ook nóóit in de prullenbak gooien. Hoe slecht het kledingstuk er ook uitziet, je kunt het altijd in de kledingzak voor aan de straat doen of inleveren bij de H&M. Textiel wat onbruikbaar is om te dragen kan namelijk nog gerecycled worden tot bijvoorbeeld poetsdoeken.
Er is dus vaak een beter doel te vinden voor spullen dan de prullenbak!

Dit was mijn educatieve momentje :) Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen